Tlačový servis / 04. 10. 2007, 15:52
Cieľom medzinárodného projektu TIZIA je budovanie franchisingových kaviarní značky COFFEESHOP COMPANY na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku a Poľsku. DATALOCK poskytne za týmto účelom softvérové vybavenie postavené na systéme BlueGastro. Zároveň bude pre spoločnosť TIZIA vystupovať ako koordinátor a integrátor celého riešenia, ktoré pokrýva oblasti dodávky softvéru, hardvéru a sietí.
Spoločnosť DATALOCK, ktorá sa pre tento projekt stala výhradným dodávateľom informačného systému, ponúka nadnárodne nielen svoje produktové portfólio v oblasti gastronómie, ale taktiež služby s pridanou hodnotou vo forme outsourcingu prevádzkovej a systémovej správy infraštruktúry. Ako partner pre implementáciu, následnú podporu a servis systému, disponuje riešením bez akéhokoľvek regionálneho obmedzenia. Údaje z každej krajiny budú sústredené a centrálne riadené na Slovensku. Riešenie BlueGastro, už dnes, spĺňa všetky náročné požiadavky pre takúto sieť prevádzok. Všetky kaviarne sú prepojené na centrálny server a zároveň budú pracovať autonómne bez závislosti na nepretržitom prepojení na centrálu. Výhodou tohto riešenia je jednotná správa centrálnych číselníkov, kontrola všetkých prevádzok z jedného miesta, ako aj prístup k týmto údajom z jednotlivých prevádzok. Ponúka manažérske výstupy za celú sieť ako aj za jednotlivé prevádzky, dôkladne rozpracované pravidlá prístupu a oprávnení pracovníkov k jednotlivým informáciám systému.
„Spolupráca so spoločnosťou TIZIA je potvrdením, že naša spoločnosť pripravuje skutočne špičkové riešenia pre gastronomické zariadenia, ktoré po veľmi úspešnom období individuálnych realizácií dokážeme implementovať aj v takto významných a rozsiahlych gastronomických sieťach,“ uviedol Ing. Peter Lang, predseda predstavenstva spoločnosti DATALOCK a.s..
„Pri výbere vhodného informačného systému sme nenechávali nič na náhodu. Jedným z hlavných kritérií bola vhodnosť systému na prácu v rámci veľkej siete kaviarní s dôrazom na možnosť centralizovaného riadenia a správy týchto zariadení. Systém BlueGastro od spoločnosti DATALOCK nás jednoznačne presvedčil, že vďaka ich dlhoročným skúsenostiam v tejto oblasti a v kombinácii s použitými najmodernejšími technológiami, je systém BlueGastro to správne riešenie pre našu spoločnosť,“ dodáva Mgr. Ladislav Tóth, riaditeľ spoločnosti TIZIA.
TIZIA, spol. s r.o. získala od Schärf Coffeeshop Company exkluzivitu na pôsobenie v krajinách V4, t.j. na trhoch Poľska, Maďarska, Slovenska a Čiech. Hlavnou úlohou TIZIE, spol. s r.o. je spolu so svojimi dcérskymi spoločnosťami Tizia Polska Sp, z.o.o., Tizia CSC Kft. a Tizia SCS s.r.o. postaviť v priebehu 5-tich rokov sieť až 150 prevádzok vo všetkých štyroch krajinách. Celkovo Tizia mieni do tohto projektu v priebehu nasledujúcich piatich rokov investovať vyše 800 mil.Sk. Spoločnosť Schärf World sa zameriava už viac ako 50 rokov na všetko, čo je spájané s kávou najvyššej kvality a to od vývoja a výroby patentovaných espresso strojov, mlynčekov kávy, vlastnej pražiarne až po komplexné poskytovanie služieb zákazníkom. V súčasnosti má prevádzky v Rakúsku, Nemecku, Turecku a Egypte.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk