Black & Decker posilní svoje pobočky po celom svete pomocou Avaya Intelligent Communications

Tlačový servis  /  13. 09. 2007, 16:04

Spoločnosť Avaya Inc. (NYSE:AV), popredný svetový dodávateľ firemných komunikačných aplikácií, softvéru a systémov, dnes oznámila, že si spoločnosť Black & Decker vybrala Avaya Intelligent Communications pre ďalší rozvoj svojich firemných komunikácií. Avaya bude pomáhať spoločnosti Black & Decker vytvárať IP telefónnu sieť so sofistikovanými komunikáciami pre takmer 200 lokalít po celom svete, ktoré majú veľmi rôznorodé potreby. Implementácia pomôže spoločnosti zlepšiť produktivitu a zákaznícke služby, kontrolovať náklady a podporovať nové spôsoby podnikania.

Black & Decker, svetový výrobca s niekoľkými prestížnymi značkami, je známy kvalitou svojho elektrického náradia a príslušenstva, vybavenia pre kutilov a práce v domácnosti a svojimi upevňovacími systémami. Medzi prevádzky spoločnosti patria veľké obchodné kancelárie, 11 call centier, výrobné závody v 10 krajinách a viac ako 100 menších predajných a servisných pobočiek.

„Potrebovali sme dodávateľa, ktorý by dokázal zaistiť postupný prechod na IP telefóniu v globálnom podnikaní od najzákladnejších až po veľmi náročné telekomunikačné a telefonické potreby,“ povedal Karen Dean, riaditeľ oddelenia Global Telecommunications v Black & Decker. „Avaya spĺňa tieto požiadavky a uskutočňuje to bezpečne, spoľahlivo a ekonomicky.“

Neprehliadnite: