Tlačový servis / 13. 09. 2007, 16:03
Asociácia internetových médií (AIM) organizuje seminár, ktorý sa uskutoční 26. septembra v priestoroch kaviarne Steam&Coffee na Mýtnej ulici č. 1 o 14.00 hodine. Cieľom seminára je informovať o súčasnom internetovom trhu reklamy na Slovensku, možnostiach plánovania a vyhodnotenia reklamných kampaní ako aj o súčasných trendoch v internetovej reklame.
Na seminári odznejú nasledovné témy: Súčasné postavenie internetovej reklamy na Slovensku (Martin Bugár, riaditeľ portálu Centrum.sk), Vývoj internetového trhu a reklamy v krajinách CEE & efektívna internetová kampaň (Tomáš Řehák, riaditeľ OMD Digital Česká republika), Správanie slovenského návštevníka internetu v porovnaní so svetom (Tereza Šimečková, riaditeľka spoločnosti MEDIARESEARCH). Moderátorom popoludnia bude Milan Csaplár, predseda Správnej rady AIM.
Snahou AIM je sprostredkovať nové informácie ohľadne reklamného trhu a internetovej reklamy súčasným a samozrejme potenciálnym klientom, ktorí sa ešte pre túto formu reklamy nerozhodli. Stretnutie bude mať skôr neformálny charakter a je určené najmä pre marketingových a media manažérov stredných a veľkých spoločností ako aj zástupcov odborných médií.
Podrobnejšie informácie a prihláška, ktorú treba odoslať do 21.9.2007 sú dostupné na adrese: www.aimsr.sk/seminar. Vstup na seminár nie je spoplatnený.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk