Intel pomáhal dieľniam Disney-Pixar s prípravou trháku 'Ratatouille'

Tlačový servis  /  10. 07. 2007, 20:28

Spoločnosť Intel spojila sily s Walt Disney Pictures a spoločnosťou Pixar Animation Studios pri tvorbe animovanej komédie "Ratatouille," ktorá bola uvedená do kín 29. júna ako najlepśí film v Amerike. Počítače spoločnosti Intel predstavujú kľúčovú technológiu v priemysle digitálnych médií už viac ako 15 rokov, no až teraz Intel po prvýkrát úzko spolupracuje so spoločnosťou Disney-Pixar* ako hlavný reklamný partner.

Film "Ratatouille" o dobrodružstvách potkana menom Remy, ktorý sníva o tom, stať sa kuchárom v hlavnom kulinárskom meste Paríž sa môže pýšiť niekoľkými absolútnymi inováciami na poli animácií. Technológia použitá pri tvorbe a renderovaní bola postavená na Intel® Xeon™ procesoroch s Intel® Core™ microarchitektúrov, ktorá napomáha vybudiť emocionálne a vizuálne napätie v jednom balíku s vymoženosťami v počítačovej grafike, akými sú napríklad ultra realistické vodné a kaskádové scény, realisticke bublinky či stránky v knihe, ktoré evidentne zmäknú po ich namočení.

"Počas tvorby filmu 'Ratatouille sme sa stretli s množstvom technologických výziev,'" povedal Greg Brandeau, technologický senior vice prezident, Pixar Animation Studios. "Pokrokové počítačové schopnosti spoločnosti Intel pomôhli spoločnosti Pixar vytvoriť film 'Ratatouille' rýchlejšie ako kedykoľvek predtým najmä vďaka 30% výkonovému nárastu pri počítačom generovanej animácii a renderovaciemu softvéru na vizuálne efekty. Rýchlejšie renderovanie umožnilo dizajnérom stráviť viac času na tvorbe realistickejších obrazov napríklad Eiffelovej veže, alebo víťaznom úsmeve potkana Remyho."

"Sme absolútne nadšení našou prvou spoluprácou so spoločnosťou Intel," pokračuje Cherise McVicar, senior vice prezident národných kampaní a marketingu spoločnosti Disney. "Využitím ich inovatívnych technológií, Intel bol pre nás naozaj „zhmotňujúcim“ partnerom, ktorý doslova premieňal „mydlo na oriešky“, podporujúc či už samotnú tvorbu, ako aj marketing filmu Ratatouille spoločností Disney-Pixar. Sme vďační spolupráci s tak významnou technologickou spoločnosťou či už na reklame alebo získavaní si priazne zákazníkov."

"Čaro tohto filmu sa ukrýva v silnom výkone „za oponou“" povedal CJ Bruno, riaditeľ Amerického marketingu spoločnosti Intel. "Tú istú Intel Core technológiu, ktorá ponúkla spoločnosti Disney-Pixar výkon a flexibilitu potrebnú pri tvorbe neuveriteľného realizmu vo filme 'Ratatouille,' môžu používať zákazníci pri pozeraní, produkcií a zdieľaní ich vlastných filmov či už doma, alebo na cestách."

Neprehliadnite: