DATALOCK komunikuje v novom šate

Tlačový servis  /  19. 06. 2007, 11:10

Spoločnosť DATALOCK spustila začiatkom júna novú verziu a dizajn web stránky www.datalock.sk. Popredný dodávateľ služieb informačných technológií a systémových riešení tak komunikuje novým moderným spôsobom, ktorý spája štandardné html prvky s flashovými animáciami. Ako uvádza spoločnosť vo svojej výročnej správe, nové smerovanie marketingovej komunikácie (nielen internetovej stránky) začala pripravovať už koncom roka 2006.

Významným prvkom korporátnej a marketingovej komunikácie spoločnosti DATALOCK sa stala kocka, jeden z najstabilnejších priestorových prvkov. Troj-rozmer kocky zdôrazňuje skúsenosti, profesionálne služby a kvalitu produktov, teda hodnoty, ktoré sú základným kameňom dodávateľa pre splnenie požiadaviek zákazníka. Stabilita, ktorú predstavuje kocka, je komunikovaná práve spojením troch základných hodnôt spoločnosti do jedného celku.

DATALOCK neustále kladie dôraz na kvalitu komunikácie so zákazníkom. Nová web stránka obsahuje moderné navigačné prvky, ktoré sprehľadňujú a zjednodušujú užívateľovi jej ovládanie. Poskytuje prehľadné informácie o produktoch, ponuke služieb a nástrojoch podpory. Klientovi umožňuje ľahkú orientáciu a výber toho najvhodnejšieho riešenia. V tejto súvislosti spoločnosť ponúka zákazníkom okrem jednotlivých produktov aj portfólio odvetvových riešení s príslušnými prípadovými štúdiami. Sofistikovane pristúpil DATALOCK aj k riešeniu nástroja podpory moj.datalock, kde v členení podľa produktov sú zákazníci informovaní o novinkách, legislatíve a aktuálnych verziách. Svoje miesto má samozrejme partnerský portál pre oblasť partnerskej siete spoločnosti a osobitné zadávanie požiadaviek klientov na vývoj pomocou nástroja JIRA. Tento nástroj umožňuje maximálnu interaktivitu zákazníka s pracovníkmi spoločnosti DATALOCK, s cieľom umožniť zrýchlený tok informácií a následné riešenie požiadaviek zákazníka.


Pútavým a atraktívnym vzhľadom chceme vyzdvihnúť naše trendové riešenia a zákaznícky orientovaný prístup. Vzhľad a obsah stránky posilňuje charakter našich produktov akými sú spoľahlivosť, stabilita, sofistikovanosť a zároveň prehľadnosť. Komunikujeme vecne a v každej sekcii zákazník získa okamžite prehľad o pridanej hodnote a výhodách systémových riešení pre oblasť jeho podnikania,“ komentuje obchodný riaditeľ spoločnosti DATALOCK, Ing. Milan Hnilica.

Neprehliadnite: