Lenovo a IBM rozširujú svoju globálnu spoluprácu

Tlačový servis  /  31. 05. 2007, 00:00

Spoločnosti Lenovo a IBM oznamujú rozšírenie svojho globálneho partnerstva, aby mohli spoločne vyvíjať a dodávať integrované a špecifikované technologické riešenia ako pre veľké podniky, tak aj pre sektor malých a stredných firiem vrátane jednotlivcov. Dohoda zdôrazňuje skúsenosti spoločnosti Lenovo s výrobou najspoľahlivejších osobných počítačov s rozsiahlymi možnosťami spoločnosti IBM v oblastiach informačných služieb a technológií. V zmysle tejto dohody by mali spoločnosti Lenovo a IBM spoločne dodávať komplexné IT riešenia, ktoré budú vyhovovať potrebám širokej škály klientov, počnúc oblasťou zdravotníctva, finančnými inštitúciami, školstvom a maloobchodom až po štátnu správu.

Aliancia IBM Global Services, spoločnosti Lenovo a ich obchodných partnerov ponúkne zákazníkom počítače Lenovo v spojení s hardvérovými i softvérovými riešeniami IBM a tiež aplikáciami od nezávislých partnerov. Infraštruktúru dodá spoločnosť IBM, rovnako ako služby údržby a technickej podpory. Servisné produkty spoločnosti IBM ponúkajú podporu a optimalizáciu prostredia pre užívateľov vrátane platforiem, zariadení a skúseností a umožňujú užívateľom lepšie využiť výhody nástrojov počítačov Lenovo ako napríklad technológie pre zabezpečenie a správu ThinkVantage pokiaľ sa jedná o rad Think a Lenovo Care pokiaľ sa jedná o rad Lenovo 3000.

Ďalej pokračuje správa v pôvodnom znení:

The expanded relationship leverages Lenovo’s transactional business model, and technology and market-specific expertise from each company to help IBM capture a larger piece of the small business and consumer markets. Lenovo has introduced its new transaction model in Germany, Hong Kong and India, and will continue its rollout globally throughout the year. IBM and Lenovo will establish a joint innovation team focused on generating innovative solutions that deliver sustained business value for small businesses and enterprises alike.

“This is a significant evolution in our global strategic alliance with IBM,” said Rory Read, senior vice president of operations, Lenovo. “We are committed to bringing the quality and reliability of our core ThinkPad and ThinkCentre technologies to enterprises and SMBs around the globe. Through this agreement, customers will now have the opportunity to include the purchase of Lenovo’s best engineered PCs within the context of their overall technology solutions.”

This partnership builds on the success of the IBM-Lenovo multi-year agreement, in which Lenovo is the leading provider of personal computers to IBM clients, and where IBM provides financing and end-user support services for those PC solutions.

“Our alliance with Lenovo is consistent with IBM's strategy to be the world leader in providing technology and solutions across industries and in countries around the world,” said Towney Kennard, General Manager, IBM/Lenovo Alliance, IBM. “Providing high value, industry-specific technology solutions that combine Lenovo’s PCs with IBM end user services, financing and winning solutions offers customers the collective expertise of two world-class technology companies.”

IBM will market and sell Lenovo PCs through IBM Global Services, including its strategic outsourcing deals. Lenovo, through IBM, will collaboratively sell its products to customers under the name “Delivered by IBM.” Technical support will be provided via IBM Technical Support Centers by highly experienced specialists.

Neprehliadnite: