Internetová cestovná agentura NetTravel.sk sa mení na LastMinute.sk

Tlačový servis  /  29. 05. 2007, 19:11

NetTravel.sk, popredná on-line cestovná agentúra na Slovensku, pristúpila k radikálnemu kroku a zahájila dlho pripravovaný projekt re-brandingu. Aktuálne pôsobí pod značkou LastMinute.sk

Podľa slov Michala Jambricha, výkonného riaditeľa spoločnosti NetTravel.sk je rebranding starostlivo pripravovaným a premysleným krokom. „Prichádza správny čas na maximálne zhodnotenie jednoduchého slovného spojenia Last Minute. V doslovnom preklade označuje zájazd na poslednú minútu, rýdzo časový význam však dávno stratilo. Ľudia už nekupujú zájazdy, kupujú Last Minute. Spojenie sa stalo novodobým synonymom predovšetkým cenovo výhodnej dovolenky!”

Keďže tieto zájazdy tvoria prevažnú časť ponuky cestovnej agentúry, je nová značka LastMinute.sk mimoriadne príznačná. So zmenou značky súvisí tiež zmena internetovej adresy na www.lastminute.sk.

„Zakúpením domény www.lastminute.sk v minulom roku sme získali mimoriadne cenné aktívum pre ďalší rozvoj našej činnosti“, približuje myšlienku dokonalého využitia potenciálu LastMinute Michal Jambrich. „Hlavný predaj cez distribučný kanál LastMinute.sk je vyústením dlhodobej firemnej stratégie pre pokračujúcu expanziu našej spoločnosti.“

Okrem toho totiž spoločnosť NetTravel.sk spravuje mnoho ďalších významných cestovateľských domén ako Dovolenka.sk, Cestujte.sk,  Dromedar.sk - cestovateľskú sekciu portálu Zoznam.sk, či ďalšie desiatky lukratívnych SK domén s cestovateľskou tématikou.

Dominantou domény LastMinute.sk naďalej zostáva predaj zájazdov, portfólio produktov sa však rozrástlo o možnosti on-line prenájmu automobilov, rezervácií leteniek či ubytovania kdekoľvek na svete. Re-brand je jasným konkurenčným ťahom a LastMinute.sk netají ambíciu ovládnuť trh on-line predaja zájazdov a služieb cestovného ruchu na Slovensku.

Neprehliadnite: