Intel a Google poodhalili virtuálny marketing a reklamný program pre predajné kanály

Tlačový servis  /  07. 05. 2007, 15:57

Spoločnosť Intel dnes ohlásila nový program, ktorý pomôže predajcom na celosvetovom trhu priniesť rýchle a efektívne inovácie pre produkty založené na technológiách spoločnosti Intel. Spoločnosť tak vytvorila nový virtuálny marketingový obchod pre predajný kanál a v spolupráci s vyhľadávačom Google aj reklamnú platformu, kde predajcovia môžu umiestniť svoje online reklamné kampane.

Spoločnosť Intel dnes ohlásila nový program, ktorý pomôže predajcom na celosvetovom trhu priniesť rýchle a efektívne inovácie pre produkty založené na technológiách spoločnosti Intel. Spoločnosť tak vytvorila nový virtuálny marketingový obchod pre predajný kanál a v spolupráci s vyhľadávačom Google aj reklamnú platformu, kde predajcovia môžu umiestniť svoje online reklamné kampane.

Nová iniciatíva poskytne kvalifikovaný členom siete Intel Reseller Channel zdroje a podporu pre plánovanie a výkon marketingových kampaní pre ich podnikanie. Online marketingový obchod umožní vybrať predajcovi printovú reklamu, objednať tovar a služby a upraviť vzhľad o firemné informácie a logo. Vytvára sa tu aj priestor pre nástroje na podporu online reklamných kampaní s Google, umožňujúc tak zákazníkom byť online a jednoducho vyplniť objednávkový list. Intel a Google tak pomôžu zjednodušiť tieto procesy pre zákazníkov.

“Počúvame našich zákazníkov, ktorí si žiadajú online nástroje podobné tým, akými disponuje Google na zvýšenie ich podnikateľských aktivít kreatívnou cestou,” povedal Steve Dallman, generálny manažér, Intel Worldwide Reseller Channel Organization. “Mnoho predajcov tvoria malé firmy, ktoré disponujú obmedzenými zdrojmi a nízkou odbornosťou v oblasti marketingu. Virtuálny obchod pomôže zákazníkom zdolať túto výzvu a prinesie inovatívny nástroj pre zlepšenie dosahu a komunikácie s ich zákazníkmi.”

Nový virtuálny marketingový obchod je ponúkaný pre Track Two licencie s Intel® Inside programom. Zníži vynakladané výdavky pre Intel Channel zákazníkov vďaka Intel Inside marketingovým zdrojom. Taktiež eliminuje administratívne náklady, ktoré boli spôsobené zákazníkmi pri aplikácii marketingu.

“Sme veľmi potešení so spolupráce so spoločnosťou Intel a prínosom významných a viditeľných prvkov na online reklamu pre malých a stredných kanálových partnerov spoločnosti Intel po celom svete.,” povedal John Topping, riaditeľ Technology BtoB Vertical, Google. “V spolupráci s marketingovými expertízami spoločnosti Intel sme vyvinuli nástroj a službu, ktorá pomôže Intel channel partnerom efektívnejšie riadiť online reklamné programy a generovať lepšie výsledky z vynaložených marketingových výdavkov.”

Intel Inside program, založený v roku 1991, bol vždy základným prvkom celosvetového marketingového programu firmy Intel. Program pokračuje smerom k lepším službám pre zákazníkov spoločnosti Intel. Online reklamný program založený so spoločnosťou Google reflektuje rastúcu významnosť online reklamy v marketingovom mixe hlavne pre firemných zákazníkov.

Intel Inside program je jedným z najväčších kooperatívnych marketingových programov, podporovaný tisíckami PC výrobcov, ktorí sú licencovaní na používanie loga Intel Inside. Značka Intel je jednou z top 10 najznámejších značiek na svete medzi ktoré patrí napríklad Coca Cola*, Disney* a McDonalds*.

Virtuálny marketingový obchod a Google program bol spustený 29. apríla 2007. Pre viac informácií môžu obchodníci kontaktovať lokálneho zástupcu z Intel Reseller Channel Organization.

Neprehliadnite: