Alcatel mení svoj obchodný názov na NextiraOne Slovakia.

Tlačový servis  /  23. 11. 2002, 00:00

Spoločnosť NextiraOne Europe vznikla po akvizícii divízie eBusiness Distribution korporácie Alcatel americkou spoločnosťou Platinum Equity. Pre slovenský trh predstavili zástupcovia NextiraOne Slovakia svoju podnikateľskú stratégiu a perspektívu progresívnych konvergentných riešení.

Akvizíciou divízie Alcatel eBusiness Distribution rozšírila NextiraOne svoje pôsobenie na Európu, kde je lídrom v hlasových komunikačných riešeniach. Zákaznícka báza NextiraOne presahuje počet 500 000 zákazníkov a na svete patrí k najväčším v odvetví.


Doteraz komunikačné služby dodávali poskytovatelia špecializovaných riešení s rozličnou mierou integrácie. NextiraOne je jeden z malého počtu medzinárodných hráčov zo skúsenosťami v rôznych technológiách od dátových, hlasových a kontaktných centier až po komplexné zdroje v manažovaných riešeniach služieb. NextiraOne mení definíciu myšlienky konvergencie (zjednotenie hlasovej a dátovej infraštruktúry do jednej siete) a bude ponúkať komplexné, zákaznícke a integrované komunikačné riešenia. Medzi ich hlavné oblasti patria kontaktné centrá, konvergentné siete, bezpečnosť, konzultačno-integrátorské služby a outsourcing.


Hlasovú komunikáciu zastupujú hlasové komunikačné servery Alcatel OmniPCX 4400 a OmniPCX Office, hlasové aplikácie kontaktných centier na platforme Alcatel OmniTouch a multimediálne kontaktné centrá Genesys.

História spoločnosti siaha až do roku 1991, kedy ešte vo vtedajšej ČSFR vznikli dve nezávislé zastúpenia koncernu Alcatel, zvlášť pre Českú republiku v Prahe a osobitne pre Slovenskú republiku v Bratislave - Alcatel Business Systems Bratislava, s.r.o. Spoločnosť od samého počiatku svojho vzniku pôsobila v oblasti podnikových komunikačných technológií. Z pôvodnej orientácie na čisto hlasové technológie, ktorá vychádzala zo stavu komunikačnej infraštruktúry slovenských podnikov na počiatku 90. rokov, prešla vývojom na spoločnosť, ktorá je dnes schopná navrhovať a realizovať konvergentné komunikačné riešenia a aplikačné nadstavby, ktoré vychádzajú z požiadaviek transformovanej eEkonomiky, častejšie používanej pod pojmom eBusiness.

Výsledky tohto dlhoročného obchodného pôsobenia odzrkadľuje viac ako 1500 zákazníkov, reprezentujúcich tak štátne a finančné inštitúcie, priemyselné podniky, ako aj menšie podnikateľské subjekty. Z pohľadu pobočkových liniek to reprezentuje takmer 200 000 pripojených účastníkov na naše komunikačné technológie.

Dnes možno spoločnosť NextiraOne Slovakia, s.r.o. zaradiť medzi vedúce spoločnosti v info-komunikačnom obchode. Spoločnosť NextiraOne Slovakia, s.r.o. má dnes k dispozícii technologické, produktové a znalostné portfólio, ktoré pokrýva požiadavky návrhu a výstavby tak diskrétnych ako aj konvergovaných hlasových a dátových komunikačných sietí, aplikačných riešení a poskytovania profesionálnych služieb.

Neprehliadnite: