O2 zvládla vstup na trh na jednotku – má viac ako 400 tisíc aktívnych zákazníkov

Tlačový servis  /  19. 04. 2007, 00:00

Telefónica O2 Slovakia má k 19. aprílu už viac ako 400 tisíc aktívnych zákazníkov. Spoločnosť tak úspešne pokračuje v etablovaní sa na Slovensku, pri ktorom prelomila viaceré rekordy týkajúce sa vstupu mobilných operátorov na nové trhy. Zákazníci môžu využívať ponuku predplatených služieb, postupne však bude predstavené komplexné portfólio služieb a produktov.

„Telefónica O2 Slovakia vstupovala na slovenský trh pri takmer 100% penetrácii. Za menej ako 6 mesiacov po získaní licencie sme predstavili ponuku pre O2 Jednotky, ktorá nám priniesla viac ako 600 tisíc registrovaných záujemcov. Za necelé 3 mesiace prevádzky už máme viac ako 400 tisíc aktívnych zákazníkov. V tejto chvíli môžem konštatovať, že náš tím zvládol vstup na slovenský trh na jednotku. Pre našich zákazníkov a potenciálnych záujemcov plánujeme postupne predstaviť komplexnú ponuku služieb a produktov, ktorá bude zodpovedať vysokému štandardu skupiny Telefónica,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Juraj Šedivý.

Prvá ponuka, ktorou Telefónica O2 Slovakia v decembri minulého roku oslovila záujemcov o svoje služby, bolo telefonovanie za 2 koruny vo vlastnej sieti navždy. V akcii sa zaregistrovalo viac ako 600 tisíc O2 Jednotiek, ktoré majú čas na aktiváciu svojich SIM kariet ešte do 30. apríla 2007. Komplexnú ponuku pre predplatiteľov pod názvom O2 Narovinu predstavila spoločnosť vo februári. Zákazníci v nej môžu telefonovať do všetkých sietí na území Slovenska, v ktorýkoľvek deň a ktorúkoľvek hodinu za rovnakú cenu 8.50 Sk. Do konca júna je pri dobití kreditu najmenej za 500 Sk mesačne platná zvýhodnená tarifa 7.90 Sk.

Telefónica O2 Slovakia spustila komerčnú prevádzku symbolicky 02.02.2007. Svoje služby zatiaľ poskytuje na báze národného roamingu, strategickou prioritou je však vybudovanie vlastnej siete. Prvá časť vlastnej GSM siete bola spustená už vo februári a v súčasnosti sa podľa vopred stanoveného harmonogramu pokračuje vo výstavbe základňových staníc. Do konca septembra tohto roku ich bude vybudovaných viac ako 400.

Telefónica O2 Slovakia za 14 dní otvorila prvých 11 značkových predajní, ku ktorým v krátkom čase pribudnú ďalšie. Dobíjacie kupóny si zákazníci môžu kúpiť v širokej sieti viac ako troch tisíc predajných miest po celom Slovensku. Spoločnosť zároveň začala výberové konanie na franchisingové predajne a pripravuje aj spustenie internetového predaja.

Neprehliadnite: