Predstavujeme nový a veľmi účinný nátroj on-line marketingu - eTarget

Kamil Bodnár  /  24. 11. 2002, 00:00

Nový nástroj on-line marketingu zavedený na slovenský trh eTarget umožňuje podľa jeho autorov propagáciu produktov a služieb na internete s návratnosťou až 1000 %. Vďaka systému „platba za klik“ je pritom eTarget finančne najvýhodnejším spôsobom získavania zákazníkov z internetu ...

Systém eTarget zabezpečuje zobrazenie odkazu spoločnosti na prvých piatich miestach výsledkov vyhľadávania súčasne na viacerých slovenských vyhľadávacích portáloch. Za dva mesiace od svojho vzniku systém implementovalo desať portálov, medzi nimi Sme.sk, Post.sk, Markiza.sk a Superzoznam.sk.

Prvýkrát na slovenskom internete inzerent neplatí za zobrazenie odkazu na jeho stránku, ale až za kliknutie na odkaz. Týmto spôsobom systém umožňuje inzerentom platiť len za užívateľov, ktorí ich stránku naozaj navštívia. Cielenosť návštevníkov prichádzajúcich cez eTarget je zabezpečená tým, že inzerent má možnosť zadať do systému neobmedzený počet slov spojených s jeho produktom alebo službou. Jeho odkazy sa na portáloch zobrazia iba v prípade, že užívateľ niektoré z týchto slov hľadá.

Spomínaný systém sa v USA a západnej Európe už niekoľko rokov úspešne používa a je považovaný za zatiaľ najefektívnejší nástroj internet marketingu. Obdobné systémy platby za klik sú implementované na Google, Yahoo, Altavista a iných svetových portáloch. Výhody tejto vysokoúčinnej reklamy na Slovensku za prvé tri mesiace využilo takmer 300 zákazníkov, uskutočnilo sa viac ako milión zobrazení odkazov, na ktoré používatelia klikli niekoľko desaťtisíckrát.

Ďaľšie informácie na www.eTarget.sk.

Neprehliadnite: