Slávnostné uvedenie spoločnosti Telefónica O2 Slovakia na trh

Tlačový servis  /  07. 03. 2007, 00:00

Pri príležitosti oficiálneho vstupu spoločnosti Telefónica O2 Slovakia a uvedenia značky O2 na slovenský trh sa 7. marca 2007 konal v Bratislave slávnostný večer s názvom „Modrá planéta“. V priestoroch Slovenskej filharmónie sa zišlo takmer 400 významných hostí z radov zástupcov veľvyslanectiev a štátnej správy, obchodných partnerov, univerzít, výskumných ústavov a inštitúcií pôsobiacich v odbore telekomunikácií. Slávnosť bola zorganizovaná agentúrou Euro RSCG Corporate Communications, divíziou agentúry Euro RSCG, poskytujúcou PR a korporátne služby.

Večerom plným jedinečných zážitkov sprevádzali známa moderátorka Soňa Müllerová a herec Maroš Kramár. Ciele a hodnoty spoločnosti predstavil Juraj Šedivý, 1. miestopredseda predstavenstva spoločnosti Telefónica O2 Czech Republic a generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica O2 Slovakia spoločne s Jaime Smithom, predsedom predstavenstva a generálnym riaditeľom spoločnosti Telefónica O2 Czech Republic. Samotné odhalenie značky sa nieslo v znamení laserovej šou predstavujúcej prílet z vesmíru na planétu Zem, priamo na Slovensko. Tu z mraku vystúpilo a bolo odkryté logo spoločnosti Telefónica O2. Počas večera si hostia mohli zatancovať v rytme ohnivého španielskeho tanca flamenco v podaní skupiny Remedios, pozrieť si módnu prehliadku značky Verri, tajiť dych pri špičkovom akrobatickom vystúpení, vychutnať si hudbu mnohých žánrov a vyskúšať šťastie v zaujímavej súťaži.

Spoločnosť Telefónica O2 Slovakia vstúpila na slovenský trh mobilných operátorov rozhodnutím výberovej komisie Telekomunikačného úradu SR zo dňa 25. augusta 2006. Licencia zahrňuje práva na používanie frekvencií GSM 900 MHz, GSM 1800 MHz, UMTS a 28/29 GHz, a to na účely poskytovania telekomunikačných služieb v Slovenskej republike. Už počas svojej úvodnej kampane sa spoločnosť stretla s obrovským záujmom a podporou trhu. Počet predregistrovaných záujemcov o jej služby prekročil 600 000, čím niekoľkonásobne prevýšil očakávania laickej i odbornej verejnosti. Komerčnú prevádzku spustila firma štýlovo 2. 2. 2007.

Euro RSCG Corporate Communications, ktorá pripravila slávnostné uvedenie spoločnosti Telefónica O2 i v Českej republike, je súčasťou komunikačnej agentúry Euro RSCG Woldwide PR, jednej z popredných svetových PR agentúr poskytujúcich služby v oblasti korporátneho a spotrebiteľského PR, finančnej a krízovej komunikácie, športového marketingu, korporátnej identity, public affairs a public relations zameraných na starostlivosť o zdravie.


Jaime Smith, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica O2 Czech Republic a moderátori večera Soňa Müllerová a Maroš Kramár prihliadajú slávnostnému uvedeniu značky O2 na slovenský trh


Zástupcovia spoločnosti Telefónica O2 - Kristýna Macháček, manažér internej komunikácie, Jaime Smith, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica O2 Czech Republic a Juraj Šedivý, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica O2 Slovakia sledujú vystúpenie skupiny Beatburger


Neprehliadnite: