Inovácie priniesli Slovanetu prvenstvo v poskytovaní zákazníckeho servisu

Tlačový servis  /  25. 01. 2007, 00:00

Pravidelným skvalitňovaním svojich kontaktných centier Slovanet dosiahol nielen vysoký komfort pre svojich klientov, ale na základe prieskumu sa stal aj najlepšie elektronicky komunikujúcou telekomunikačnou firmou na Slovensku.

Rebríček prieskumnej spoločnosti United Interactive potvrdil, že Slovanet je telekomunikačnou spoločnosťou s najlepším zákazníckym servisom. V konkurencii jedenástich spoločností telco sektora na Slovensku Slovanet obsadil prvú priečku a nechal tak za sebou aj významných operátorov, vrátane veľkej trojky.

V minulom roku, s cieľom priniesť svojim klientom ešte lepšiu starostlivosť, Slovanet zrealizoval viacero inovácií svojich zákazníckych kontaktných centier – infolinky, služieb zákazníkom či technickej podpory. Aj vďaka tejto modernizácii sa od nasadenia nového systému Slovanet vybavil viac ako 20-tisíc elektronických požiadaviek od klientov a záujemcov. Novými riešeniami v kombinácii s kvalitnou základňou odborníkov Slovanet opäť výrazne skrátil odozvu na zákaznícke podnety a zefektívnil ich riešenie.

Okrem zvýšenia počtu a špecializácie zamestnancov komunikačných centier, Slovanet v apríli 2006 prešiel aj na tzv. trouble-ticketový systém. Ten umožňuje efektívnejšiu, prehľadnejšiu a najmä rýchlejšiu elektronickú komunikáciu medzi klientom a špecialistami Slovanetu. Každá požiadavka zákazníka má pridelené svoje identifikačné číslo, na jeho základe potom putuje k zodpovednému zamestnancovi klientskeho centra. Systém popri jednoduchom vyhľadávaní a archivovaní požiadaviek navyše upozorní na každú, ktorá určitý čas nebola vyriešená.

Neprehliadnite: