Fyzika v najbližších hrách od Blizzardu

Erik Gunda  /  15. 09. 2006, 00:00

V nových hrách od Blizzardu bude implementovaný fyzikálny engine Havok 4.0, ktorý dokáže počítať fyziku pomocou grafickej karty.

Známy výrobca počítačových hier Blizzard (World of Warcraft, Starcraft..) oznámil, že spoločnosť zakúpila licencie na používanie fyzikálneho engine Havok 4.0 v nadchádzajúcich tituloch pre PC a MAC.

“Havok 4.0 pridá silu a flexibilitu do vývojového procesu”, povedal Mike Morhaime, prezident a spoluzakladateľ Blizzard Entertainment. “Tešíme sa na použitie tejto technológie v našich nadchádzajúcich hrách”. Blizzard sa v poslednej dobe zameral na obľúbenú hru World of Warcraft, momentálne pracuje na novom Diable, Starcrafte a Warcrafte.

Engine Havok 4.0 je schopný preniesť fyzikálne výpočty na výkonnejší procesor grafickej karty. Táto technológia je používaná v konzoliach už od roku 1999. Až teraz nájde využitie aj v počítačoch.


Neprehliadnite: