EA a Microsoft sa dohodli na in-game reklamách

Erik Gunda  /  02. 09. 2006, 00:36

V nových herných tituloch od Electronic Arts sa objavia billboardy s cieleneným obsahom dodávaným internetom

 

Už v nadchádzajúcom očakávanom titule od Electronic Arts - Need for Speed Carbon sa objavia reklamy dodávané systémom Massive, ktorý patrí Microsoftu. V predchádzajúcich dieloch Need for Speed sme si už mohli všimnúť množstvo reklamy, tentokrát sa však bude obsah billboardov pravidelne meniť.

„Reklama bude integrovaná do herného prostredia, podľa geografickej polohy hráča“ hovorí Chip Lange, viceprezident Electronic Arts pre online obchody. „Zmluva s Massive je prvý krok detailnej stratégie distribúcie reklamy v nenápadnom formáte, ktorý nebude kaziť hráčovi zážitok z hry. V miestach ako basketbalové ihrisko, futbalový štadión, či pri ceste v závodnej hre nie je len pekné mať reklamu, ale reklama dodáva hráčovi pocit, že 'tam je'. Táto zmluva s Massive nám umožňuje kontrolovať relevantnosť obsahu reklamy dodávanej hráčom.“

Pán Lange zabudol poznamenať, či budú hry plné reklamy, z ktorej budú Microsoft a Electronic Arts profitovať, predávané hráčom lacnejšie.

Neprehliadnite: