AIM prezentuje objem internetovej reklamy za prvý kvartál roka 2006

Tlačový servis  /  05. 06. 2006, 10:06

V prvom kvartáli roka 2006 bolo na serveroch prevádzkovaných členmi Asociácie internetových médií (AIM) publikovaná internetová reklama v hodnote 67,7 milióna Sk. Príjmy z bannerovej reklamy predstavovali 35,1 milióna Sk a ostatné príjmy dosiahli výšku 32,6 milióna Sk. Tieto sumy sú vrátane agentúrnych provízií, poskytnutých zadávateľom reklamy.

V porovnaní s prvým kvartálom predchádzajúceho roka, v ktorom príjmy z reklamy dosiahli výšku 46 miliónov ide o 47 percentný nárast. AIM od mája 2006 združuje štrnásť členov: Atlas.sk, Azet.sk, Centrum.sk, Computer Press, eTREND.sk, Expres.sk, JOBAGENT.SK, Markíza.sk, POINT Network, Pravda.sk, Profesia.sk, SME online, Sport.sk a Zoznam.sk. Podrobné informácie o asociácii nájdete na webovej stránke www.aimsr.sk.

Zdroj: originálna tlačová správa

Neprehliadnite: