Slovak Telekom predstavil nový etický kódex

Tlačový servis  /  29. 05. 2006, 22:10

Slovak Telekom dnes prijal nový etický kódex skupiny Deutsche Telekom, ktorý stanovuje záväzné štandardy správania sa voči externému aj internému prostrediu v rámci celej skupiny. Je navrhnutý tak, aby vytváral premostenie medzi firemnými hodnotami a množstvom rôznych regulačných a právnych rámcov platných v rámci celej skupiny.

amestnanci spoločnosti Slovak Telekom sa vo svojej práci už niekoľko rokov riadia Etickým kódexom zamestnanca, základným dokumentom, ktorý formuje firemnú kultúru. Kódex vychádza zo zadefinovaných firemných hodnôt a jeho dodržiavanie a napĺňanie je povinné pre každého zamestnanca.

V tomto roku sa Etický kódex zamestnanca Slovak Telekomu obsahovo inovuje a rozširuje. Z iniciatívy materskej firmy Deutsche Telekom AG bol pre všetky spoločnosti skupiny vypracovaný jednotný Code of Conduct (Etický kódex) vychádzajúci z medzinárodných štandardov etického podnikania. Keďže Slovak Telekom zdieľa s materskou firmou Deutsche Telekom AG nielen spoločnú značku a firemnú stratégiu, ale aj firemnú kultúru a systém hodnôt, novovytvorený Etický kódex považuje za kľúčový dokument stanovujúci pravidlá hry pre každodenný biznis.

Skupina Deutsche Telekom chce byť dnes aj v budúcnosti spoľahlivým partnerom pre našich zákazníkov a pre každého, kto je s ňou v akomkoľvek kontakte, pre našich akcionárov, obchodných partnerov, zamestnancov, úrady a inštitúcie, ale aj pre verejnosť vo všetkých krajinách a regiónoch, v ktorých pôsobí. Chceme garantovať, že naše konanie je etické a korektné. Preto sme na základe našich spoločných firemných hodnôt vypracovali Etický kódex. Je záväzný pre každého z nás – od predstavenstva a vedúcich zamestnancov, až po zamestnancov po celom svete a platí tak pre pracovné, ako i osobné konanie v skupine Deutsche Telekom,“ uviedol Kai-Uwe Ricke, predseda predstavenstva Deutsche Telekom AG.

Vďaka novému etickému kódexu sprehľadníme vnútrofiremné vzťahy a garantujeme aj transparentnú čitateľnosť nášho podnikateľského konania voči externým partnerom. Prijatie Etického kódexu skupiny Deutsche Telekom posunulo našu firmu do medzinárodného spoločenstva subjektov, určujúcich najvyššie štandardy etiky podnikania,“ povedal Miroslav Majoroš, predseda predstavenstva a prezident skupiny Slovak Telekom.

Nový etický kódex skupiny Deutsche Telekom v plnom znení je k nahliadnutiu na internetovej stránke www.slovaktelekom.sk aj www.t-mobile.sk.

Neprehliadnite: