Slovak Telecom získal ocenenie Superbrand

Tlačový servis  /  09. 03. 2006, 13:59

Rada Superbrands, ktorú tvoria popredné osobnosti z oblasti marketingu, reklamy a odborných médií, zaradila značku Slovak Telecom medzi najvýznamnejšie značky na Slovensku.

V súvislosti s ocenením od Rady Superbrands a so zaradením značky Slovak Telecom do exkluzívnej skupiny značiek volených nezávislou porotou predseda predstavenstva a prezident spoločnosti Slovak Telecom, a. s., Miroslav Majoroš uviedol: „Som veľmi rád, že sme získali ocenenie Superbrand, ktoré je potvrdením toho, že naša značka za krátke obdobie svojho života dokázala osloviť zákazníkov tak v bytovom, ako aj vo firemnom segmente a stala sa úspešným marketingovým a komunikačným nástrojom našej spoločnosti. Toto ocenenie patrí všetkým zamestnancom Slovak Telecomu, ktorí hodnoty značky stelesňovali vo svojej práci.“


Slovak Telecom od zajtra, 8.3. 2006, bude vystupovať pod novou korporátnou identitou, ktorá ju aj vizuálne zaradí do skupiny svetového telekomunikačného operátora, Deutsche Telekom. Ako Miroslav Majoroš dodal: „Súčasné uvedenie novej korporátnej identity založenej na globálnej značke T je prirodzeným a evolučným vývojom v živote našej spoločnosti. Som presvedčený, že naša nová obchodná značka T-Com bude rovnako úspešná a u zákazníkov, ako aj u odbornej verejnosti, sa stane synonymom vysokej kvality poskytovaných produktov a služieb.“


Ján Valdinger, jeden z partnerov Organizácie Superbrands, doplnil: „Je nám veľkým potešením privítať značku Slovak Telecom v prvom Superbrands programe na Slovensku. Organizácia Superbrands funguje už vo viac ako 45-tich krajinách sveta. Cieľom programu Superbrands v každej krajine je vzdať hold tým najvýznamnejším domácim a medzinárodným značkám, ktoré na danom trhu pôsobia a ďalej ich zviditeľňovať. Značky získavajú štatút na základe rozhodnutia nezávislej Rady Superbrands, ktorá hodnotí značky zo všetkých odvetví. Sektor telekomunikačných služieb je väčšinou pomerne silne zastúpený vo všetkých krajinách sveta, pričom sa tie najvýznamnejšie značky tohto odvetvia, ako napr. Deutsche Telekom a British Telecom, objavujú v programoch vo svojich domovských krajinách. Slovak Telecom sa tak ocitol vo vynikajúcej spoločnosti značiek so silným zastúpením globálne známych značiek z oblasti telekomunikácií. Určite je tiež dôležité potvrdenie silného postavenia Slovak Telecomu medzi domácimi i medzinárodnými značkami pôsobiacimi na slovenskom trhu. Program poskytuje jedinečnú  príležitosť prezentovať vývoj a úspechy niektorých z najsilnejších značiek na Slovensku.“


Rada Superbrands hodnotí postavenie značky na relevantnom trhu v porovnaní so všetkými ostatnými značkami, ktoré na danom trhu pôsobia. Kritériom pre udelenie ocenenia je, že značka si vybudovala vo svojom odbore tú najlepšiu povesť a v porovnaní s inými značkami ponúka svojim zákazníkom výrazné emocionálne a/alebo hmotné výhody, ktoré zákazníci či už vedome, alebo podvedome žiadajú, chcú ich a oceňujú ich.


Organizácia Superbrand funguje vo viac ako 45 krajinách sveta. Do jej programu patria len tie najsilnejšie značky, ktorým zaradenie medzi tzv. Superbrands prináša značné výhody. Informácie o značkách, ktoré získali ocenenie, sú k dispozícii na medzinárodnej webovej stránke organizácie Superbrands www.superbrands.org, ktorú často navštevujú predstavitelia rôznych médií, zástupcovia významných spoločností, ale i ľudia, ktorí hľadajú prácu. Na tejto stránke sú i odkazy na webové stránky jednotlivých značiek. Program Superbrands bol na Slovensku oficiálne odštartovaný v júni 2005.

Neprehliadnite: