Slovak Telecom sa zrejme nevie vyrovnať s odchodom klientov

Tlačový servis  /  16. 02. 2006, 17:29

Klienti telefónnych služieb od Slovak Telecomu vo veľkom počte prechádzajú k alternatívnym operátorom. Podľa prieskumu Slovanetu, ktorý dnes skončí, väčšina zákazníkov má telefónny paušál ST z donútenia, len kvôli vysokorýchlostnému internetu a nesúhlasí s viazanosťou týchto dvoch služieb.

Slovak Telecom tento stav pravdepodobne značne znervózňuje, pretože z úbytku svojich zákazníkov obviňuje svojho najväčšieho konkurenta, Slovanet. Ten už niekoľko mesiacov poskytuje telefónne služby s cenami až o 60 % nižšími ako ST.

Od prepojenia sietí získali alternatívni operátori už desiatky tisíc klientov telefónnych služieb. Prechod klientov Slovak Telecomu k alternatívcom neprispieva k pokojnej, ustálenej situácii v bývalom monopole. ST zvaľuje úbytok zákazníkov na správanie svojich konkurentov. O záchranu celej situácie sa pokúša diskreditáciou súperov a nepresvedčivými mediálnymi aktivitami.

Slovak Telecom si pravdepodobne nevie udržať svojich zákazníkov, zrejme preto začal z ich odchodu obviňovať našu spoločnosť, ktorá získala už tisíce zákazníkov telefónnych služieb. Avšak z výsledkov nášho prieskumu je jednoznačné, že ľudia, ktorí využívajú DSL internet, majú telefónne programy od ST väčšinou len z povinnosti a najradšej by ich zrušili,“ hovorí Peter Máčaj, výkonný riaditeľ Slovanetu.

Príčinou odchodu zákazníkov od ST sú pravdepodobne vysoké ceny, za ktoré svoje telefónne služby poskytuje. Každý, kto si ich dá do súvislosti s vysokými ziskami Slovak Telecomu, si musí urobiť jasný názor. K zvýšeniu dôvery klientov ST zrejme neprispeje ani už jeho tretí rebranding, ktorého náklady odhadujeme na viac ako sto miliónov korún,“ dodáva P. Máčaj.


Súvisiace odkazy:

Neprehliadnite: