ST: Nespokojní zákazníci alternatívneho operátora sa chcú k nám vrátiť

Tlačový servis  /  09. 02. 2006, 14:27

Po prepojení sietí s alternatívnymi operátormi v auguste minulého roku, začali zákazníci Slovak Telecomu využívať aj hlasové produkty týchto spoločností prostredníctvom voľby operátora individuálnou predvoľbou.

Slovak Telecom eviduje sťažnosti zákazníkov, napr. na neetický postup spoločnosti Slovanet, ktorá využíva nedostatočnú informovanosť zákazníkov o obchodných podmienkach pri aktivovaní svojich hlasových služieb.

Títo zákazníci zároveň žiadajú Slovak Telecom o radu, ako v prípade nespokojnosti so službami alternatívneho operátora, vypovedať zmluvu a zostať len zákazníkom ST. Vzhľadom na fakt, že naša spoločnosť nemôže do týchto sporov vstupovať, upozorňujeme zákazníkov, aby si pri výbere poskytovateľa hlasových služieb podrobne preštudovali obchodné podmienky, najmä časť týkajúcu sa viazanosti služieb. Vyhnú sa tak tomu, aby museli využívať služby operátora, s ktorým sú nespokojní a ktorého by chceli zmeniť.

Neprehliadnite: