SME online spustilo novú službu pre motoristov

Tlačový servis  /  11. 01. 2006, 18:14

Spravodajský server SME online (www.sme.sk) spustil na adrese AutoSalon.SME.sk unikátny obchodný systém banskobystrickej spoločnosti AutoOlymp, umožňujúci čitateľom SME online nákup automobilov cez internet.

Pod adresou AutoSalon.SME.sk nájdete obchodný internetový systém, ktorý slúži na sprostredkovanie nákupu okamžite obchodovateľných skladových zásob nových a predvádzacích automobilov.

Ponuku zastupujú autorizovaní predajcovia, ktorí prostredníctvom systému ponúkajú za zvýhodnených podmienok nové a predvádzacie automobily zo svojich aktuálnych skladových zásob. V obchodnom systéme sa obchodujú len automobily oficiálne dovezené na Slovensko autorizovanými importérmi. Momentálne sa v databáze nachádza vyše 150 automobilov.

Automobily na webe priťahujú pozornosť. Po automobilovom zine Auto.SME.sk, ktorý prináša aktuálne novinky, testy a rady zo sveta motorizmu, je možnosť nákupu áut cez internet ďalšou službou, ktorú ponúkame našim motoristickým čitateľom.“, vraví Valér Kot, riaditeľ e-publishing & online services Petit Press.

Vďaka strategickému partnerstvu so spoločnosťou Petit Press, a podpore online redakcie denníka SME, najčítanejšieho denníka na internete, môžeme zabezpečiť pre náš globálny obchodný systém s celoslovenskou pôsobnosťou adekvátny mediálny priestor. V rámci spolupráce s najväčšími hráčmi na trhu nových automobilov ponúkame zákazníkom už v prvý deň spustenia služby široké portfólio nových a predvádzacích automobilov rôznych značiek a segmentov od mini áut až po luxusné autá vyššej triedy.", dodáva Pavol Galko, zakladateľ AutoOlympu.

Špecifikom AutoSalon.SME.sk, ktoré ho odlišuje od bežných produktov na internetovom trhu, je zameranie na predaj automobilov. AutoSalon.SME.sk nie je klasickým inzertným médiom, ale obchodným systémom, ktorý aktívne vstupuje do komunikácie medzi zákazníkom a predajcom. Po objednaní automobilu je to obchodník AutoOlympu, ktorý kontaktuje zákazníka a potvrdí s ním celú objednávku. Ďalej s ním preberie podrobnosti nákupu ako napr. spôsob financovania alebo odpredaja jeho starého automobilu.

Predajca potom dostane kontakt na zákazníka, ktorý už je rozhodnutý o kúpe konkrétneho automobilu a akceptuje podmienky jeho nákupu - cenu, stav automobilu (nové alebo predvádzacie), kilometre, farbu, výbavu, atď...

Zákazník zaplatí za automobil, priamo alebo sprostredkovane cez leasingovú spoločnosť, na účet predajcu a aj samotné prevzatie automobilu zákazníkom prebehne osobne v autosalóne predajcu pri zachovaní štandardných záručných a servisných podmienok.

Neprehliadnite: