Filip Valašek / 20. 10. 2005, 17:04
Používatelia služby Chello v Trnave zažili včera doobeda výpadok Internetu. Viacerí sa zaujímali, čo bolo jeho dôvodom.
Získali sme oficiálne stanovisko spoločnosti UPC. Tu je jeho plné znenie: "V stredu 19. októbra prišlo k poškodeniu optického kábla dodávateľa spoločnosti UPC Slovensko, ktorý zabezpečuje spojenie v Trnave k hlavnej stanici internetovej služby Chello. Z tohto dôvodu bolo v ranných hodinách prerušené poskytovanie internetovej služby chello. Vďaka maximálnemu nasadeniu sa pripojenie o 12:00 podarilo obnoviť v obmedzenom rozsahu a o 14:45 po oprave optického vedenia bola prevádzka služby Chello obnovená v plnom rozsahu. Aj keď dočasné prerušenie nastalo zavinením iného subjektu, spoločnosť UPC Slovensko sa svojím zákazníkom za tento krátky výpadok ospravedlňuje a uisťuje, že bude naďalej intenzívne skvalitňovať svoje služby a zákaznícky 24-hodinový servis, o čom svedčí aj odstránenie príčiny včerajšieho prerušenia v najkratšom možnom čase."
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk