T-Mobile hlavným partnerom „Slovensko hľadá SuperStar 2“

Tlačový servis  /  12. 08. 2005, 21:54

Spoločnosť T-Mobile Slovensko, a.s. (ďalej T-Mobile alebo spoločnosť) a Slovenská televízia (STV) dnes oznámili partnerstvo v druhom ročníku súťaže „Slovensko hľadá SuperStar 2“. T-Mobile sa stal hlavným partnerom nového pokračovania divácky najúspešnejšej megashow. Partnerstvo STV a T-Mobile prinesie množstvo interaktívnych aktivít a exkluzívnych informácií pre slovenských zákazníkov.

Od októbra sa opäť rozkrúti kolotoč najúspešnejšej slovenskej megashow – „Slovensko hľadá SuperStar“. T-Mobile Slovensko sa stal hlavným partnerom druhého ročníka súťaže, ktorá si získala srdcia fanúšikov na celom svete. Aj vďaka T-Mobilu budú mať priaznivci vychádzajúcich hviezd možnosť priblížiť sa k svojim idolom, získavať zaujímavé informácie o súťaži a mať prístup k exkluzívnemu obsahu súvisiacemu s najsledovanejšou megashow.

„SuperStar sa globálne etablovala ako jedna z najsledovanejších reality show. Partnerstvo so slovenskou SuperStar potvrdzuje celosvetovú orientáciu spoločnosti T-Mobile na hudbu, ktorú vnímame ako vynikajúcu platformu na poskytovanie interaktívnej zábavy pre našich zákazníkov a napĺňanie hodnotového zázemia T-Mobile ako inšpiratívnej značky. Na Slovensku sme sa rozhodli podporiť túto jedinečnú súťaž mladých talentov a pre našich zákazníkov pripravíme množstvo produktov a služieb, vďaka ktorým budú bližšie k dianiu v súťaži ako kedykoľvek predtým. Viac zatiaľ neprezradíme, avšak zákazníci sa určite majú na čo tešiť a čaká ich nejedno prekvapenie,“ prezradil generálny riaditeľ T-Mobilu Slovensko Robert Chvátal.

"Verím, že spojenie Slovenskej televízie s T-Mobilom v projekte Slovensko hľadá SuperStar 2 bude obojstranne výhodným partnerstvom. Široké portfólio služieb mobilného operátora najmä v oblasti poskytovania zábavného obsahu je zárukou zvýšenia popularity celej súťaže a priblíženia jej aktérov k divákovi. Premiérový ročník Slovensko hľadá SuperStar priniesol vynikajúce výsledky a my máme záujem, aby sa úspech zopakoval. Som presvedčený, že partnerstvo s T-Mobilom k tomuto cieľu prispeje," uviedol Richard Rybníček, riaditeľ STV.

T-Mobile pripravuje pre svojich zákazníkov exkluzívnu ponuku zábavného obsahu a mobilných služieb s tematikou SuperStar. Vďaka T-Mobilu sa budú môcť preniesť priamo do diania SuperStar a budú mať aktuálne informácie okamžite vo svojich mobilných telefónoch. „Vďaku svojmu mobilnému telefónu, T-Mobilu a STV sa naši zákazníci dostanú oveľa bližšie k svojim hviezdam, budú môcť vyhrať rôzne ceny súvisiace s projektom v celom rade súťaží a hier, sledovať video klipy, vybrať si balíček služieb s podobizňami svojho favorita, ktorými oživia svoj mobil a pripravujeme viaceré ďalšie prekvapenia. Môžeme sľúbiť, že zákazníci T-Mobilu budú môcť byť tak blízko k súťažiacim, ako tomu ešte doteraz nikdy nebolo“, prisľúbil Milan Vašina, marketingový riaditeľ T-Mobile Slovensko.

Zdroj: tlačová správa

Neprehliadnite: