V prieskume užívateľov CRM vedie Oracle pred spoločnosťami SAP a Siebel

Tlačový servis  /  19. 07. 2005, 17:04

Aplikácie PeopleSoft Enterprise CRM spoločnosti Oracle boli označené za najlepšie riešenia riadenia vzťahov so zákazníkmi pre veľké podniky a získali ocenenia CRMGuru Summit Awards for CRM Excellence. Toto ocenenie je určené poskytovateľom CRM riešení, ktorí najviac vychádzajú v ústrety potrebám zákazníkov a bolo udelené na základe nezávislej, rok trvajúcej štúdie medzi zákazníkmi, užívateľmi a partnermi.

„Tohtoroční príjemcovia ocenenia CRMGuru Summit Award sú skvelým príkladom uplatňovania princípov efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi,” povedal Bob Thompson, generálny riaditeľ spoločnosti CustomerThink Corp. a zakladateľ CRMGuru. “Úspešné vzťahy zahŕňajú viac než len softvérové vlastnosti a funkcie.

„Získanie tejto ceny s lepším hodnotením než SAP a Siebel je pre nás veľkou poctou,” povedal Robb Eklund, viceprezident pre marketing CRM v spoločnosti Oracle. “Toto ocenenie dosvedčuje úspech nášho ponímania správy vzťahov so zákazníkmi, ktorí vychádzajú z kvalitných informácií, a tiež potvrdzuje odhodlanie spoločnosti Oracle neustále zdokonaľovať riešenie CRM.”

Aplikácie Oracle, zahŕňajúce Oracle E-Business Suite, PeopleSoft Enterprise, JD Edwards Enterprise One a JD Edwards World, podporujú informáciami riadené podnikové procesy, ktoré prepájajú a automatizujú organizáciu. Boli vyvinuté tak, aby poskytli firmám čo najlepší prehľad, vytvárali podmienky pre adaptívne procesy a prinášali čo najväčší úžitok. Umožňujú efektívnu správu všetkých kľúčových podnikových funkcií, napríklad interakcie so zákazníkmi, riadenie financií, ľudských zdrojov a dodávateľského reťazca.

Najvyššie hodnotenie v indexu CRQI

Predajcovia boli kategorizovaní na základe prevládajúceho veľkostného profilu (malý, stredný alebo veľký) a využívania aplikácie (marketing, predaj alebo servis) pre svojich zákazníkov. Pre partnerské vzťahy bola vytvorená jedna špeciálna kategória, pre ktorú boli využité len odpovede od konzultantov, integrátorov a resellerov. Výhercovia v každej kategórii boli určení na základe najvyššieho hodnotenia v indexe CustomerThink Relationship Quality Index (CRQI), ktorého stupnica siaha od 0 do 100. Štyridsať percent hodnotenia CRQI je odvodené z hodnotenia konkrétneho CRM riešenia a 60 percent je vypočítaných z odpovedí na otázky o spokojnosti zákazníkov, lojalite, úspechu projektu a návratnosti investícií.

Hodnotenia riešení zahŕňali sedem faktorov vážených podľa ich vplyvu na lojalitu zákazníkov: funkčnosť, jednoduchosť implementácie a používanie, servis a technická podpora, technologická platforma, celkové náklady na vlastníctvo; prostriedky a stabilita dodávateľa. V období od júna 2004 do mája 2005 boli zozbierané výsledky z približne 2500 kvalifikovaných prieskumov. Dvadsať súťažných produktov, ktoré získali dostatočný počet hlasov od účastníkov prieskumu, bolo vybraných na detailnú analýzu. Na základe výsledkov v indexe CRQI boli vybrané víťazné produkty v kategóriách viacfunkčného CRM pre veľké podniky, viacfunkčného CRM pre malé a stredné firmy, automatizácia marketingu, automatizácia predaja, služieb a podpory zákazníkov a správy kontaktov a vzťahov s partnermi.

Zdroj: tlačová správa

Neprehliadnite: