Slovak Telecom má moderné Národné manažovacie centrum

Tlačový servis  /  19. 01. 2005, 00:00

Slovak Telecom včera 18. januára 2005 uviedol do prevádzky moderné Národné manažovacie centrum (NMC), ktoré umožňuje dohľad a riadenie prevádzky všetkých spravovaných komunikačných sietí (prenosových, dátových, NGN) spoločnosti 24 hodín denne, 365 dní v roku.

Vďaka nepretržitým aktivitám centra bude môcť Slovak Telecom podstatne pružnejšie reagovať na požiadavky svojich zákazníkov v oblasti manažmentu sietí a detailnejšie monitorovať, či diagnostikovať prípadné udalosti vo všetkých spravovaných sieťach. NMC na Jarabinkovej ulici v Bratislave bude slúžiť aj pre návštevy kľúčových zákazníkov, ktorí budú môcť v reálnom čase sledovať fungovanie aj svojich vlastných privátnych firemných sietí, na správe ktorých sa podieľajú špecialisti zo Slovak Telecomu.

„Naša spoločnosť ponúka svojim firemným zákazníkom širokú paletu komunikačných služieb na rôznych technologických platformách. Moderné Národné manažovacie centrum umožní pre zákazníkov tieto služby ešte viacej priblížiť a zhmotniť, čím sa určite ešte viac posilní dôvera zákazníkov voči našej spoločnosti“, povedal Alexander Winkler, vrchný riaditeľ pre predaj v segmente firemných zákazníkov.

Neprehliadnite: