ST sa ospravedlňuje za fakturačnú chybu, dotknutých zákazníkov odškodní

Tlačový servis  /  13. 12. 2004, 00:00

Slovak Telecom sa ospravedlňuje za fakturačnú chybu, ku ktorej prišlo u zákazníkov využívajúcich vytáčaný prístup do internetu – dial up v mesiaci november.

Konkrétne ide o program ST Online DIAL Basic, v ktorom neboli zákazníkom faktúrované dni 1.11 a 17.11.2004 ako sviatky, ale ako pracovné dni. Príslušné čiastky budú dotknutým zákazníkom vrátené štandardnou formou úpravy účtu za fakturačné obdobie mesiaca december /čiže v januári 2005/. Zákazníci nemusia o tomto probléme Slovak Telecom informovať prostredníctvom reklamácií, pretože budú odškodnení automaticky.

Podľa platnej tarify umožňuje program ST Online DIAL Basic neobmedzený prístup do internetu počas sviatkov a víkendov. Počas pracovných dní program umožňuje časovo obmedzený prístup do internetu od 16.00 do 7.00 hod. Na základe toho mal byť počas sviatkov dotknutým zákazníkom poskytnutý prístup do internetu bezplatne, avšak bol spoplatnený príslušnou tarifou.

Neprehliadnite: