chello klub pre komunitu používateľov internetu chello

Tlačový servis  /  09. 12. 2004, 10:39

Spoločnosť UPC Slovensko uviedla pre všetkých používateľov internetovej služby chello nový vernostný program

Spoločnosť UPC Slovensko, ktorá je poskytovateľom širokopásmovej internetovej služby chello, uviedla pre všetkých používateľov chello nový vernostný program – chello klub. Jeho cieľom je skvalitniť a rozšíriť služby pre verných používateľov služby chello a ponúknuť im viac starostlivosti, viac výhod a viac zábavy.

Členom chello klubu sa môže stať každý používateľ internetovej služby chello, ktorý sa zaregistruje na internetovej stránke www.chelloklub.sk. Po registrácii dostane poštou členskú kartu chello klubu, ktorá mu umožní využívať rôzne zľavy na značkové výrobky v rôznych obchodoch v bratislavských nákupných centrách. Prostredníctvom internetovej klubovej stránky zároveň získa možnosť zúčastňovať sa pravidelných súťaží o atraktívne ceny. Okrem toho bude každý člen chello klubu dostávať týždenný newsletter s aktuálnymi informáciami o zaujímavých kultúrnych podujatiach, programoch kín a koncertoch na najbližšie dni. A keďže cieľom tohto programu je, aby sa komunita „chellistov“ nestretávala len na internete, ale aj na klubových podujatiach, členovia chello klubu sa môžu tešiť aj na exkluzívne klubové akcie a koncerty.

„Našim prioritným záujmom je, aby boli používatelia služby chello v plnej miere spokojní. Uvedením vernostného programu chello klub im chceme predovšetkým poďakovať za to, že používajú službu chello. Na druhej strane máme záujem o spätnú väzbu a zaujímajú nás ich podnety, názory, ale aj prípadné sťažnosti, ktoré chceme riešiť k spokojnosti používateľov služby chello,“ povedal Martin Maťašeje, generálny riaditeľ spoločnosti UPC Slovensko.

Neprehliadnite: