Nová služba od Eurotelu - Lokálne info

Tlačový servis  /  08. 04. 2004, 14:55

Spoločnosť EuroTel Bratislava, a.s. pripravila pre svojich zákazníkov novú službu - Lokálne info. Od 7. apríla tak zákazníci v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici majú možnosť vidieť názov lokality, v ktorej sa práve nachádzajú na displeji svojho mobilného telefónu.

Spoločnosť EuroTel Bratislava, a.s. pripravila pre svojich zákazníkov novú službu - Lokálne info. Od 7. apríla tak zákazníci v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici majú možnosť vidieť názov lokality, v ktorej sa práve nachádzajú na displeji svojho mobilného telefónu. Táto služba zapadá do portfólia lokalizačných služieb, ktoré komfortným a bezplatným spôsobom pomôžu zákazníkom v našej sieti získať informáciu kde sa práve nachádzajú.

Služba Lokálne info poskytuje zákazníkovi informácie o názve lokality priamo na jeho mobilnom telefóne. Názov lokality vychádza z názvu konkrétnej, všeobecne známej goegrafickej polohy (názov mestkej časti, názov mesta, názov iného geografického územia) alebo komerčného označenia zariadenia v blízkom okolí (napr.hypermarket). Informácia sa zobrazí automaticky na displeji mobilného telefónu bez diakritiky, pričom sa zobrazujú veľké aj malé písmená. Služba Lokálne info je bezplatná.

Informácie o názvoch lokalít, v ktorých sa zákazníci EuroTelu budú nachádzať, budú od 7. apríla 2004 dostupné v Bratislave, Banskej Bystrici a Košiciach. V blízkej budúcnosti bude služba rozšírená aj do ostatných lokalít Slovenskej republiky.

Službu Lokálne info podporujú takmer všetky mobilné telefóny (výnimku tvoria staršie typy – Nokia 1611, Nokia 2110, Nokia 3110, Philips Fizz). Ak zákazník chce, aby sa mu informácia o danej lokalite zobrazila na mobilnom telefóne, musí mať službu zapnutú v menu svojho telefónu. Označenie v menu môže byť rôzne, napr. “Cell Broadcast”, “Celulárne informácie” alebo “Lokálne informácie”. Všetky nové mobilné telefóny zakúpené v niektorej zo značkových predajní EuroTelu, budú mať službu Lokálne info aktivovanú automaticky.

Služba je automaticky dostupná všetkým zákazníkom v danej oblasti a aktivácia prostredníctvom operátora na linke zákazníkom 12345 nie je potrebná. Informácie o danej lokalite sú dostupné aj zahraničným zákazníkom, ktorí budú v roamingu využívať služby EuroTelu.

Zdroj : Tlačová správa spoločnosti Eurotel (Bratislava, 7. apríl 2004) 

Neprehliadnite: