Slovak Telecom v tomto roku pripojí do internetu svojho stotisíceho zákazníka

Tlačový servis  /  26. 02. 2004, 00:00

Rok 2003 bol pre slovenský internetový trh prelomový. Najvýznamnejšou udalosťou minulého roka bolo bezpochyby zavedenie služieb širokopásmového prístupu do internetu na báze technológie aDSL v júni 2003. Služby superrýchleho internetu na báze aDSL, ktoré užívateľom priniesol Slovak Telecom, zaznamenali okamžitý úspech medzi firemnými aj domácimi užívateľmi.

Slovak Telecom zároveň ako prvý poskytovateľ internetových služieb na Slovensku priniesol službu širokopásmového pripojenia do internetu „DSL Flat“, ktorá umožňuje za fixný mesačný poplatok permanentné pripojenie do internetu s neobmedzeným limitom na prenesené dáta. V praxi to znamená, že zákazníci sa nemusia obmedzovať časom stráveným na internete ani sledovaním množstva prenesených dát.

Podľa najnovšieho prieskumu agentúry TNS SK (iOmnibus Internet v Slovenskej republike, november 2003) je trhový podiel spoločnosti Slovak Telecom v rámci poskytovateľov domáceho pripojenia do internetu 49,5 %. Ku koncu roku 2003 bolo cez Slovak Telekom pripojených do internetu prostredníctvom dial-up technológie (úzkopásmové pripojenie prostredníctvom klasickej telefónnej linky) 92 tisíc internetových užívateľov, čo predstavuje medziročný nárast o 40 %.

Po šiestich rokoch pôsobenia na internetovom trhu Slovak Telecom prekročí s najväčšou pravdepodobnosťou magickú hranicu v počte dial-up prípojok do internetu a v prvej polovici roku 2004 pripojí do internetu svojho stotisíceho zákazníka. Veľký podiel na tomto úspechu majú predovšetkým samotné internetové produkty Slovak Telecomu, ktoré sú vzhľadom na svoju rozmanitosť atraktívne pre široké spektrum užívateľov a svojou komplexnosťou uspokoja potreby aj tých najnáročnejších klientov. Ďalším významným faktorom stojacim za úspechom internetovej divízie Slovak Telecomu je neustále investovanie do produktových inovácii s cieľom uspokojiť stále narastajúce nároky internetových užívateľov. Stratégia neustálych produktových inovácií je pre Slovak Telecom samozrejmosťou. Dôkazom úspechu tejto stratégie je aj veľký záujem o novú doplnkovú službu antivírovej ochrany, ktorú si počas prvých šiestich mesiacov od uvedenia na trh zakúpilo 4 000 zákazníkov.

Neprehliadnite: