Matúš Serdula / 05. 01. 2004, 00:00
Zmena Slovenských telekomunikácií na Slovak Telecom sa práve začína. Okrem názvu sa mení aj logo spoločnosti. Súčasťou takýchto veľkých zmien je často aj zmena prístupu k zákazníkovi a aj celkovej filozofie firmy. Či takéto zmeny nastanú aj v ST uvidíme už čoskoro.
Reklamná kampaň sprevádzajúca zmenu značky a loga spoločnosti Slovenské telekomunikácie sa začala 5. januára 2004. V televízii sa objavili prvé reklamné spoty, ktoré trvajú iba niekoľko sekúnd. Majú spoločnú hudbu a zimný motív – v prvom spote sa objavujú hokejisti, v ďalšom niekto spod snehu vyhrabáva nové logo ST.
V prvej fáze reklamnej kampane je cieľom vyvolať v ľudoch zvedavosť, keďže z reklamy nie je jasné čo propaguje. Takýto teasingový princíp bol použitý aj v reklamnej kampani spoločnosti Aegon. Nové logo bude odkryté až v ďalších fázach. Postupne by sa kampaň mala ešte viac zintenzívniť.
Súvisiace články:
Nová obchodná značka Slovenských telekomunikácií
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk