Ericsson udáva nové hudobné trendy v spoločnom projekte s Aviciim

Tlačový servis  /  08. 01. 2013, 00:00

Ericsson (burza NASDAQ: ERIC) začína spoluprácu so svetovo presláveným DJ a producentom Aviciim, aby ukázal, že prepojená spoločnosť umožňuje inovácie a obchodnú transformáciu.

 

 

Výrazomprepojená spoločnosťopisuje Ericsson svet, v ktorom konektivita medzi ľuďmi, miestami a vecami prebiehajúca v reálnom čase umožňuje nové spôsoby podnikania a prístupu k zábave. Zábavný priemysel si dokázal úspešne osvojiť nové podnikateľské modely, počínajúc digitálnou distribúciou obsahu. Tento projekt je typickým príkladom ďalšieho kroku vpred v oblasti tvorby a produkcie. Ericsson použije projekt ako argument pri komunikácii s inými odvetviami.

Avicii je mladý progresívny umelec, ktorý vyskúšal nové spôsoby práce a tvorby hudby. Počet jeho fanúšikov sa iba na sociálnych médiách rozrástol z nuly na desiatky miliónov vďaka jeho dvom hitom, ktoré nedávno vydal pod záštitou spoločnosti Universal Music Sweden. Časopis Forbes ho nedávno označil za 2. najvplyvnejšiu osobnosť na poli hudby, ktorá je mladšia ako 30 rokov.

Projekt začne výzvou Aviciiho fanúšikom a producentom z celého sveta, aby prostredníctvom internetu prispievali zvukovými súbormi. ProjektAvicii x Yousa celosvetovo začne 9. Januára 2013. Avicii bude výkonným producentom, ktorý bude dohliadať na obsah, napríklad basovú linku, efekty, melódiu, rytmy a vokály, od účastníkov projektu. Potom vytvorí prvý hudobný hit zrealizovaný širokou verejnosťou, ktorý bude uverejnený dňa 26. 2. 2013.

Avicii vyhlasuje: Som nadšený, že môžem požiadať svojich fanúšikov, aby sa stali súčasťou môjho tvorivého procesu. Posúvame produkciu a distribúciu hudbya pravdepodobne aj jej podanieo úroveň vyššie.

Aviciiho manažér a obchodný spoločník Ash uvádza: ProjektomAvicii x Yousa opäť pokúšame zmeniť paradigmu a umožniť mu získať ďalšie prvenstvo využitím dnešných možností, ktoré ponúkajú sociálne technológie. Ako obvykle dúfame, že rozšírime povedomie nielen o Aviciim ako úžasnom producentovi, ale aj o scéne elektronickej tanečnej hudby a skutočnosti, že produkcia piesní nie je výlučnou doménou iba školených hudobníkov. Ide o zábavný a inšpiratívny projekt, na ktorom sa budú podieľať hudobné komunity po celom svete.

Per Sundin, generálny riaditeľ firmy Universal Music Sweden, uvádza: Hudobné odvetvie prekonalo v dôsledku rozvoja informačných a komunikačných technológií ohromné zmeny. Kľúč k úspechu dnes spočíva vo využití nových možností a nových spôsobov produkcie, marketingu a distribúcie hudby. Tento projekt je veľmi zaujímavý, pretože zbližuje fanúšikov a umelcov. Spojením talentov Aviciiho, fanúšikov, Ericssonu a firmy Universal Music Sweden projekt zmení hudobné odvetvie.

Naše skúsenosti, ktoré umožňujú a podporujú mobilnú komunikáciu, vysokorýchlostné siete a cloudové služby, spĺňajú základné potreby tohto projektu. Arun Bhikshevaran, marketingový riaditeľ Ericssonu, dodáva:Domnievame sa, že do roku 2018 vzrastie mobilná dátová prevádzka približne 12-násobne oproti súčasnej úrovni, pričom hlavnou hnacou silou bude využívanie zábavného obsahu.

 

Podľa našej správy 10 najhorúcejších spotrebiteľských trendov pre rok 2013 navyše platí, že spoločenská zábava, spolupráca a kreativita v mestskom živote a cloudové služby budú hlavnými súčasťami rozvíjajúcej sa prepojenej spoločnosti.

 

Tento projekt dáva priestor vzrušujúcej spolupráci s Aviciim, Ashom zo spoločnosti At Night Management a spoločnosťou Universal Music Sweden na tvorivom procese a súčasne všetkým možnostiam, ktoré našim zákazníkom ukazujú spôsob, ako prijať transformáciu. Tešíme sa na spoluprácu s našimi zákazníkmi a ostatnými kľúčovými aktérmi smerujúcu k uskutočneniu našej vízie prepojenej spoločnosti, uzatvára Arun Bhikshersvaran.

 

Neprehliadnite: