Kampaň Life's good získala cenu Mobile of the Day

Tlačový servis  /  08. 01. 2013, 00:00

Inovatívna kampaň LG v oblasti sociálneho marketingu získala ocenenie od webu Favourite Website Awards

 

 

Globálna kampaň "Life's Good" spoločnosti LG získala cenu od webu Favourite Website Awards (FWA), ktorý od svojho založenia v roku 2000 oceňuje inovácie a kreativitu v mobilnom prostredí, vrátane stránok adaptovaných pre mobilné telefóny, prehliadačových hier a chytrých aplikácií.


"Ocenenie od Favourite Website Awards si nesmierne vážime," hovorí Martin Malý, tlačový hovorca LG Electronics. "Pretože sme nechceli ochudobniť ani Čechy o túto možnosť, pripravili sme in-house lokalizovanú aplikáciu. A celý rad ďalších podobných kampaní chystáme aj v tomto roku."


Kampaň Life 's Good (www.LifesGoodLG.com) využíva najnovších online technológií, ktoré majú spotrebiteľov pobaviť. Je veľmi úspešná a neunikla pozornosti nespočetnému množstvu médií po celom svete. LG ju odštartovalo v novembri 2012 v Kórei a v Českej republike; po Novom roku ju rozšírilo do takmer 40 krajín.


Hlavnou osobou kampane je Min-woo Hwang, známy tiež pod pseudonymom Little Psy. Tento mladý tanečník sa stal nesmierne populárny vďaka hitu posledných týždňov - videu Gangnam Style. Hudbu pre túto kampaň nahrala kanadská pop-rocková kapela The Moffats.


"Aplikáciu http://www.lifesgoodlg.com/?lan=cs počas mesiaca a pol videlo tisícky unikátnych užívateľov, pričom takmer viac ako 600 ľudí video nazdieľalo na sociálne siete Facebook a Twitter. Úvodný teaser video Life 's good s malým PSY http://www.youtube.com/watch?v=hRfSDPToKo0 videlo na LG CZ YouTube kanále takmer 20 000 ľudí," hovorí Martin Malý.

Posledná interaktívna online kampaň spoločnosti LG s názvom Mission 3D, ktorá bežala od apríla minulého roku, nedávno vyhrala zlatú cenu na 2012 Korea Advertising Awards.

 

Neprehliadnite: