Tlačový servis / 04. 12. 2012, 00:00
Návštevnosť internetových stránok www.hej.sk je medziročne takmer o 50 % vyššia a ukazuje sa, že na internete tohto roku budú nakupovať aj ľudia, ktorí doposiaľ preferovali nákup v tradičných kamenných predajniach. Hlavnými dôvodmi sú ceny a pohodlie.
Podľa skúseností z predchádzajúcich rokov sa dá očakávať, že najsilnejším predvianočným predajným dňom bude pondelok 10. decembra. Pondelok je všeobecne deň, keď k nákupom „zasadá“ najviac zákazníkov. Najviac objednávok je realizovaných vždy okolo 21. hodiny večer.
Tohtoročné vianočné nákupy so sebou prinášajú jeden nový fenomén – ľudia si viac než kedysi vyberajú tovar na internete a následne si ho vyzdvihujú osobne v predajniach. Dokumentuje to aj skutočnosť, že podiel osobných odberov pri nákupoch na Hej.sk vzrástol v októbri a v novembri až na 60 %. Napomáha tomu určite aj fakt, že Hej.sk ako jeden z mála veľkých internetových obchodov nevyberá za odber v predajni žiadny poplatok.
Jasným predajným hitom tohtoročných Vianoc sú na www.hej.sk čítačky elektronických kníh eReading, ďalej tablety, televízory a notebooky. V predajniach Hejhouse sú populárne aj ďalšie produkty: v Bratislave napríklad autokamery (Omega OM68) a čističky vzduchu (Ionic Care Triton X6), vo Zvolene kuchynské roboty (Bosch MUM 4655).
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk