Seminár DOXEE 2012 predstavil nové trendy v komunikácii v cloude

Tlačový servis  /  29. 11. 2012, 00:00

Aké sú hlavné výhody cloudu a aké riešenia ponúka cloud pre efektívnu komunikáciu so zákazníkmi, to bolo horúca téma konferencie Doxee, ktorá sa konala 22.  novembra 2012 v Prahe so zameraním na slovenské a české firmy. Odborníci z rôznych kútov Európy na nej prezentovali IT riešenia a medzinárodné štúdie na tému Customer Communication Management in the Cloud.

 

 

 

Spoločnosť Doxee, líder v oblasti produktov a služieb pre tvorbu, distribúciu a elektronickú archiváciu dokumentov, usporiadala v pražských Vysočanoch seminár, na ktorom prezentovala najnovšej poznatky z oblasti cloud managementu a managementu komunikácie so zákazníkmi (Customer Communication ManagementCCM). Na prípadových štúdiách ukázala Doxee prechod z CCM na novou platformu Doxee, ktorá prirodzene podporuje nasadenie v cloude a prezentovala výhody a úspory, ktoré riešenie pre efektívnu komunikáciu so zákazníkmi a legálnu archiváciu dát prinášajú.

 

Sme radi, že sme tento rok mohli na seminári Doxee prezentovať špičkové technológie a prípadové štúdie, ktoré ukazujú, že sa pre komunikáciu so zákazníkmi otvárajú široké možnosti využitia inteligentných IT systémov, akým je ja naša nová platforma Doxee,hovorí Jan Holý, Business Development Manager spoločnosti DOXEE Czech s.r.o.

 

Na seminári takisto predstavila spoločnosť IDC výsledky svojho výskumu o komerčnom využití cloudu. Výskum, ktorý uskutočnila na respondentoch v regióne CEE ukázal, že viac ako 40 % respondentov považuje za najaktuálnejšiu prioritu v oblasti IT riešení schopnosť technológií adaptovať sa na rýchlo sa meniace podnikateľské prostredie. Za nemenej dôležité označili odpovedajúci znižovanie nákladov v tejto oblasti a zvyšovanie bezpečnosti IT aplikácií. Z odpovedí taktiež vyplynulo, že sa respondenti v prípade svojich externých dodávateľov IT služieb najviac boria s dlhodobými reakčnými dobami, vysokými cenami a neschopnosťou týchto dodávateľov dodržiavať stanovené termíny. Podľa IDC je ideálnym riešením týchto slabín práve prechod na cloud.

 

Spoločnosť InfoTrends takisto indikovala, kam sa v budúcnosti bude uberať komunikácia so zákazníkmi a za kľúčové trendy ovplyvňujúce komunikáciu so zákazníkmi označila technologické, ekonomické, kultúrne a vládne aspekty.

 

Špecialisti z Accenture sa venovali tematike Cloud analytics a účastníkom konferencie ukázali, ako technológia cloudu a dôkladná analýza umožňujú spoločnostiam lepšie hľadať a využívať potrebné informácie zo svojich dát pre dosiahnutie úspor. Na príkladoch prezentovali, ako prinášať message cieľovým skupinám ešte efektívnejšie, vytvárať pre príslušnú oblasť podnikanie novej hodnoty a zabezpečiť všetky predpoklady pre zodpovedné rozhodovanie o kľúčových otázkach firmy.

 

Konferencia DOXEE 2012 jednoducho znovu ukázala, že inteligentná ekonomika potrebuje inteligentné IT, ku ktorým technológia cloudu nepochybne patrí, uzatvára Jan Holý.

 

Prezentace z konference jsou ke stažení ZDE.

Neprehliadnite: