Najúspešnejšia slovenská hra na Facebooku oslavuje dva roky

Tlačový servis  /  19. 11. 2012, 00:00

Vlaková simulácia TrainStation, ktorá pochádza z dielne slovenského herného developera Pixel Federation, oslavuje v novembri 2 roky na hráčskom trhu. Doteraz si ju zahralo viac ako 4 milióny hráčov.

 

Vlaková simulácia TrainStation je určená výlučne pre Facebook. Je založená na princípe freemium, čo znamená, že väčšina ľudí hrá hru zadarmo s možnosťou dokúpenia prémiového obsahu.  Denne hrá TrainStation približne 130 000 hráčov. Za úspechom hry stojí podľa Šimona Šicka, riaditeľa Pixel Federation, správne načasovanie a veľmi jednoduchý herný princíp. „Ľudia, ktorí hru hrajú, sú istým spôsobom fanatici. Zaujímajú sa o vlaky a virtuálna rovina im poskytuje výbornú platformu pre realizáciu svojej vášne,“ vysvetľuje Šimon Šicko.

Ďalšiu pridanú hodnotu vidí Š. Šicko v servise, ktorý je hráčom dennodenne poskytovaný. „Naša práca sa nekončí vydaním hry. Práve naopak. Máme vybudovaný silný komunitný manažment, ktorý je postavený na rýchlom nadviazaní osobného kontaktu s hráčmi. Keď má hráč nejaký problém, snažíme sa ho okamžite riešiť. Ide o nonstop servis hraničiaci so službou call centra. Tento model nám súčasne aj veľmi vyhovuje, pretože hra je takto živý organizmus, do ktorého môžeme vkladať nové nápady a zlepšovať hru.

Slovenský game developer tento rok oslavuje päť rokov od svojho vzniku. Po úspechu TrainStation pribudla neskôr do portfólia hier určených pre Facebook aj fantasy stratégia Emporea 2, ktorá predtým existovala samostatne. Zatiaľ posledným projektom slovenského herného štúdia je hra Diggy´s Adventure. Pixel Federation sa na základe ekonomickej výkonnosti spomínaných hier zaradil medzi 20 najlepších Facebook developerov v rámci Európy a v celosvetovom merítku sa ocitol v prvej stovke.


Link, na ktorom hru nájdete na Facebooku: http://apps.facebook.com/thetrainstation

 

Neprehliadnite: