Medzi vianočné hity sa tento rok zaradia tablety a smartphony, ako novinku v sortimentu ponúkne MALL.SK značkové oblečenie

Tlačový servis  /  19. 11. 2012, 00:00

Vianoce 2012 budú podľa očakávaní internetovej nákupnej galérie MALL.sk v znamení tradičných darčekov a nových technológií. K slovu sa pod stromčekom vo väčšej miere dostanú tablety či smartphony. Ako úplnú novinku v sortimente ponúkne MALL.SK značkové oblečenie.

 

O nástupe smartphonov a tabletov sa nejakú dobu hovorí a ich chvíľa by mala prísť tento rok na Vianoce. Predaj smartphonov na MALL.SK medziročne vzrástol o 41 %, čo sa týka obratu, a o 66 %, pokiaľ hovoríme o počte predaných kusov. U tabletov je situácia ešte dynamickejšia, medziročný nárast obratu dosahuje 230 % a v počte kusov je to dokonca 409%. Preto sa tento rok o týchto inteligentných hračkách konečne hovoriť ako o vianočnom hite.

Nástup inteligentnej elektroniky však neznamená, že by bola ohrozená pozícia vianočných stálic. Na Vianoce 2011 sa na MALL.SK najviac predávali sodovkovače Sodastream, kávovary, parfumy, meteorologické stanice, hračky pre deti či malé spotrebiče a tohtoročný rebríček sa zrejme nebude zásadne líšiť. Interaktívne hračky alebo LEGO u detí istotou, rovnako ako kutilské sady ako darček pre mužov. Ženy budú aj tento rok dostávať parfumy alebo kozmetické sady, starí rodičia fotorámiky alebo meteostanice. Rodiny si potom nadelia espressovač alebo televíziu, najpravdepodobnejšie smart LED model s uhlopriečkou 40 palcov.

Ako úplnú novinku ponúkne MALL.SK značkové oblečenie. Kvalitné oblečenie značiek ako Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Replay alebo Diesel na Vianoce určite poteší.

Tento rok na Vianoce očakávame 40-45% nárast v počtu predaných kusov tovaru,hovorí Ľuboš Bojo, obchodný riaditeľ MALL.SK.

Pre tých, ktorí sa každý rok tak trochu trápia otázkou, ako čo najlepšie obdarovať svojich najmilších je tu darčekový sprievodca. Tento šikovný nástroj vám túto každoročnú úlohu hravo uľahčí pomocou jednoduchých kritérií, ktoré si sami zvolíte.

 

Neprehliadnite: