SPOTREBITELIA OCEŇUJÚ EXPRESNÉ VYBAVENIE REKLAMÁCIE

Tlačový servis  /  15. 10. 2012, 00:00

Rýchle a kvalitné vybavenie reklamácie je v dnešnej dobe vizitkou spoľahlivej firmy, za spokojnosťou spotrebiteľov stojí dostatočná informovanosť a promptnosť vybavenia reklamácie. Ako udržať zákazníka informovaného, mať všetky potrebné dokumenty vždy poruke a vyhľadať detaily k vybavovaniu reklamácie? Podnikateľom slúži softvérový systém komplexnej evidencie reklamácií, ktorý dokonca ponúka prehľad o reklamáciách konkrétneho zákazníka!

 

 

Softvérový systém komplexnej evidencie reklamácií, dostupný na serveri www.reklamacie.sk, poskytuje podnikateľom možnosť, ako úspešne a expresne zaevidovať, prijať, potvrdiť a vybaviť reklamáciu. Podnikateľom odpadajú telefonáty o vybavení reklamácie, keďže systém informuje zákazníka automaticky, urýchlenie vybavovania reklamácií spočíva aj v generovaní potrebných tlačív. Naši klienti oceňujú prehľadnosť systému a efektívne spravovanie reklamácií, sme im pomohli zaevidovať a vybaviť viac ako 8-tisíc zákazníkov, vysvetlil Radoslav Dzurko zo serveru www.reklamacie.sk a poznamenal, že položky v systéme sa dajú variovať a cielene prispôsobiť potrebám každého klienta.

 

Zadávanie reklamácie je možné prostredníctvom on-line formulára, ktorý šetrí čas a náklady spotrebiteľov reklamujúcich tovar alebo služby, zároveň urýchľuje začiatok vybavovania reklamácie na strane spoločnosti. O priebehu vybavovania reklamácie informujú spoločnosti svojich zákazníkov prostredníctvom automatických SMS a email notifikácií bezprostredne po tom, čo sa k aktuálnym informáciám o stave reklamácie dostanú. nikdy sa firme nestane, že zabudne informovať zákazníka o vybavení reklamácie. V opačnom prípade by musela zákazníkovi na jeho žiadosť vyplatiť plnú sumu za produkt, ktorý reklamoval,upresňuje Dzurko zo serveru reklamacie.sk.

 

Klienti využívajúci služby reklamačného systému majú možnosť sledovať stav reklamácií a proces ich vybavovania online odkiaľkoľvek. Systém je vyvinutý tak, aby sa dokázal prispôsobiť individuálnym požiadavkám jednotlivých klientov. Pridanú hodnotu pre spoločnosti a ich spotrebiteľov predstavujú v systéme špeciálne upozornenia a tipy, ktoré informujú o blížiacich sa termínoch.

 

Výhodou služby je neustála aktualizácia informácií týkajúcich sa zmeny a doplnenia zákonov súvisiacich so správnym vybavením reklamačného procesu. Stránka www.reklamacie.sk ponúka plne funkčnú skúšobnú verziu aplikácie na 30 dní úplne zdarma.

Neprehliadnite: