Tlačový servis / 15. 10. 2012, 00:00
Rýchle a kvalitné vybavenie reklamácie je v dnešnej dobe vizitkou spoľahlivej firmy, za spokojnosťou spotrebiteľov stojí dostatočná informovanosť a promptnosť vybavenia reklamácie. Ako udržať zákazníka informovaného, mať všetky potrebné dokumenty vždy poruke a vyhľadať detaily k vybavovaniu reklamácie? Podnikateľom slúži softvérový systém komplexnej evidencie reklamácií, ktorý dokonca ponúka prehľad o reklamáciách konkrétneho zákazníka!
Softvérový systém komplexnej evidencie reklamácií, dostupný na serveri www.reklamacie.sk, poskytuje podnikateľom možnosť, ako úspešne a expresne zaevidovať, prijať, potvrdiť a vybaviť reklamáciu. „Podnikateľom odpadajú telefonáty o vybavení reklamácie, keďže systém informuje zákazníka automaticky, urýchlenie vybavovania reklamácií spočíva aj v generovaní potrebných tlačív. Naši klienti oceňujú prehľadnosť systému a efektívne spravovanie reklamácií, už sme im pomohli zaevidovať a vybaviť viac ako 8-tisíc zákazníkov,“ vysvetlil Radoslav Dzurko zo serveru www.reklamacie.sk a poznamenal, že položky v systéme sa dajú variovať a cielene prispôsobiť potrebám každého klienta.
Zadávanie reklamácie je možné prostredníctvom on-line formulára, ktorý šetrí čas a náklady spotrebiteľov reklamujúcich tovar alebo služby, zároveň urýchľuje začiatok vybavovania reklamácie na strane spoločnosti. O priebehu vybavovania reklamácie informujú spoločnosti svojich zákazníkov prostredníctvom automatických SMS a email notifikácií bezprostredne po tom, čo sa k aktuálnym informáciám o stave reklamácie dostanú. „Už nikdy sa firme nestane, že zabudne informovať zákazníka o vybavení reklamácie. V opačnom prípade by musela zákazníkovi na jeho žiadosť vyplatiť plnú sumu za produkt, ktorý reklamoval,“ upresňuje Dzurko zo serveru reklamacie.sk.
Klienti využívajúci služby reklamačného systému majú možnosť sledovať stav reklamácií a proces ich vybavovania online odkiaľkoľvek. Systém je vyvinutý tak, aby sa dokázal prispôsobiť individuálnym požiadavkám jednotlivých klientov. Pridanú hodnotu pre spoločnosti a ich spotrebiteľov predstavujú v systéme špeciálne upozornenia a tipy, ktoré informujú o blížiacich sa termínoch.
Výhodou služby je neustála aktualizácia informácií týkajúcich sa zmeny a doplnenia zákonov súvisiacich so správnym vybavením reklamačného procesu. Stránka www.reklamacie.sk ponúka plne funkčnú skúšobnú verziu aplikácie na 30 dní úplne zdarma.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk