S&T Slovakia s nárastom tržieb o 80% potvrdzuje svoju stabilnú pozíciu na trhu IT služieb

Tlačový servis  /  14. 08. 2012, 00:00

Spoločnosť S&T Slovakia s.r.o. dosiahla k 30. júnu 2012 tržby vo výške 13,6 mil. Eur, čo predstavuje v porovnaní s rokom 2011 nárast o 80%. Reštrukturalizácia, finančné posilnenie, ako aj vstup nových investorov do materskej spoločnosti tak mali pozitívny vplyv na celkovú stabilizáciu.

 

V prvom polroku 2012 S&T Slovakia dosiahla tržby 13,6 mil. Eur, čo predstavuje nárast o vyše 6 mil. Eur v porovnaní s rovnakým obdobím v roku 2011. Výrazne lepšie výsledky boli dosiahnuté aj vďaka dôraznejšiemu zameraniu na oblasti, kde S&T Slovakia tradične silné kompetencie a zvýšenému podielu služieb na celkových tržbách.

Dosiahnutý výsledok ma teší najmä z pohľadu štruktúrynárast sme zaznamenali primárne v oblasti vlastných služieb a tržieb plynúcich z dlhodobých kontraktov. Tieto údaje hovoria o dôvere a lojalite našich zákazníkov, čo nás nesmierne teší a motivuje nás aj naďalej zlepšovať naše služby,hovorí Peter Dovhun, Country Manager S&T Slovakia.

Rozsiahle zmeny z minulého roka, ktoré boli v celej skupine S&T ovplyvnené vstupom nových investorov, následnou reštrukturalizáciou spoločnosti a najmä finančným posilnením, sa premietli do súčasného pozitívneho výsledku.

Prijaté manažérske rozhodnutia aj na úrovni materskej spoločnosti, a najmä na Slovensku priniesli stabilizáciu spoločnosti a potvrdenie našej pozície na kľúčových trhoch,dodáva Peter Dovhun.

Spoločnosť S&T Slovakia bola v prvom polroku úspešná aj v plnení cieľov diverzifikácie portfólia. Podarilo sa jej získať nových zákazníkov v sektore finančných služieb, aj prinášať nové technologické riešenia.

Napríklad v oblasti CRM nástrojov pre riadenie vzťahov a starostlivosti o zákazníkov a portálových riešení, získala S&T Slovakia v máji 2012 ocenenie za najlepšie zákaznícke Cloud Computing riešenie na platforme Microsoft Dynamics. Riešenie CRM v Cloude, realizované pre spoločnosť Sodexo Slovensko, účinne podporuje predajné úsilie obchodného tímu a prináša tak nielen zvýšenie príjmov, ale aj lepšiu obslužnosť zákazníkov spoločnosti Sodexo.

 

Neprehliadnite: