Služby Oracle Platinum Services prinášajú novú úroveň IT podpory

Tlačový servis  /  25. 06. 2012, 00:00

Transformácia IT podpory by mala zákazníkom pomôcť maximalizovať hodnotu investícií do technológií

 

 

Spoločnosť Oracle uvádza Oracle Platinum Services, nové služby ponúkajúce tie najlepšie parametre v celom odbore. V ich rámci môžu zákazníci získať napríklad vzdialený monitoring, veľmi rýchlu odozvu na prípadné problémy či automatizované nasadzovanie aktualizácií.

Proaktívny prístup umožňuje odhalenie a automatickú nápravu väčšiny ťažkostí ešte skôr, než sa môžu negatívne prejaviť.

 

Služby Oracle Platinum Services v číslach

  • 5 minút: Odozva po nahlásení problému. Podpora spoločnosti Oracle bude na akékoľvek závažné problémy reagovať do 5 minút, potom sa problém vyrieši obnovou systému alebo odovzdaním vývojovému tímu Oracle.

  • 15 minút: Obnova systému alebo odovzdanie problému vývojovému tímu spoločnosti Oracle

  • 30 minút: Spoločné ladenie

  • 24/7: Nepretržitý monitoring 24 hodín denne 7 dní v týždni. Kritické aplikácie sú sledované neustále a prípadné problémy sa riešia centrálne.

  • 1/4 roku: Štvrťročné doručovanie opráv/záplat, ich automatická inštalácia a aktualizácia systémov. Záplaty sú pomocou vzdialeného prístupu nasadzované priamo do systémov, čo výrazne zvyšuje dostupnosť kritických aplikácií.

 

Menej zložité IT prostredie

Pri aktivácii služieb Oracle Platinum Services si zákazníci nainštalujú bránu pre bezpečné vzdialené monitorovanie, čím sa funkcie poskytované v rámci Oracle Support Cloud rozšíria aj do ich vnútrofiremného prostredia. Bezpečný dohľad potom zákazníkom umožní znížiť náklady aj zložitosť, ktoré sú spojené s podporou ich IT prostredia. Zjednoduší sa správa IT, zvýši sa dostupnosť a rýchlosť aplikácií aj zabezpečenie systémov.

 

Jednotná platforma

Služby Oracle Platinum Services sú k dispozícii pre riešenia Oracle Exadata, Exalogic, SPARC Supercluster a Oracle Cloud. Tieto riešenia (kategória Platinum) sú spoločne navrhnuté a testované a je k nim poskytovaná jednotná podpora.

Problémy, ktoré vyžadujú zdroje na vývoj, sú ihneď odovzdané tímu spoločnosti Oracle, ktorý priamo vyvíjal príslušný produkt, a má preto na riešenie problému najväčšiu kompetenciu.

Služby Oracle Platinum Services vypĺňajú medzeru medzi tradičnou IT podporou a plne riadenými službami. Zákazníkom sa týmto spôsobom poskytuje rozšírený balík podpory, ktorý umožňuje zlepšiť výkon systémov, znížiť náklady a rýchlejšie zavádzať inovácie.

Služby Oracle Platinum Services sú v súčasnosti už dostupné pre zákazníkov, ktorí majú uzatvorenú štandardnú zmluvu o podpore úrovne Premier Support. Aktivácia nevyžaduje od zákazníka žiadne dodatočné náklady.

 

Služby Oracle Platinum Services predstavujú novú paradigmu v oblasti podpory IT,“ uviedol Larry Abramson, senior viceprezident a generálny riaditeľ divízie Oracle Advance Customer Support Services. „Konfigurácia hardvéru a softvéru z kategórie Platinum sú spoločne navrhnuté, spoločne testované a ako jeden celok aj podporované. Spoločnosť Oracle vyvíja, nasadzuje a podporuje všetky súčasti tohto riešenia a každý komponent je pritom najlepší vo svojej triede. Každá konfigurácia Platinum je preto mimoriadne odolná proti zlyhaniu (fault-tolerant).“

Neprehliadnite: