Vďaka službe V bezpečí budete mať o starosť menej

Tlačový servis  /  13. 06. 2012, 00:00

Tesco mobile od dnes štartuje službu, ktorá umožní, aby sa vám vaši blízki dovolali vždy aj po úplnom prevolaní kreditu.

 

 

Bezpečnosť vašich najbližších a istota, že vám môžu zavolať vždy, keď to potrebujú, je absolútnou prioritou pre každú rodinu. Nová služba od Tesco mobile zaručí, že sa vám vaša rodina dovolá aj po úplnom prevolaní kreditu. Stačí, ak si k svojmu paušálu tri100 aktivujete službu V bezpečí a nadviažete na ňu karty na dobíjanie kreditu vašich najbližších.

Každý člen rodiny je spokojnejší, keď má jeho blízky možnosť zatelefonovať mu vždy, keď je na to dôvod alebo príležitosť. Aktuálne sa to týka napríklad obdobia prázdnin, keď majú deti viac voľnosti a viac času trávia bez dozoru či už v tábore, na kúpaliskách alebo len tak vonku s kamarátmi,“ hovorí o novej službe Alexandra Grič, marketingová manažérka Tesco mobile a dodáva: „Vďaka službe V bezpečí sa nemusíte obávať, že sa vaši najbližší ocitnú v situácii, keď vás budú potrebovať, no nebudú mať kredit, aby vám mohli zavolať. So službou V bezpečí vám totiž vaši blízki po celý čas volajú zadarmo, a to aj po minutí kreditu. Ten im zároveň automaticky dobíjate každý mesiac z paušálu, takže na dobitie kreditu nemusíte ustavične myslieť a zároveň môžete prehľadne kontrolovať vaše výdavky.“

Jednoduchý postup, akým je možné službu V bezpečí získať, a čo presne obsahuje:

  1. Službu V bezpečí si môže zdarma aktivovať každý zákazník s Tesco mobile paušálom tri100.

  2. Spôsoby aktivácie služby V bezpečí: na predajnom mieste Tesco mobile, cez Zákaznícku linku 969 alebo odoslaním bezplatnej SMS na číslo 99222 v tvare: kredit medzera telefónne číslo karty na dobíjanie kreditu.

  3. Užívateľ paušálu tri100 si určí, koľko SIM kariet na dobíjanie kreditu chce na svoj paušál nadviazať, pričom maximum sú 3 SIM karty. Minimálna suma automatického mesačného dobitia kreditu z paušálu je 5 €.

  4. Dobitý kredit môže zákazník s kartou na dobíjanie kreditu využívať na hovory, SMS a všetky ostatné služby, ako je to bežné, pričom používateľovi paušálu, na ktorého je číslo nadviazané, volá vždy zadarmo a neobmedzene. A to aj po minutí kreditu.

 

Príklad využívania služby v bežnej rodine:

 

Matka dvoch detí si aktivuje paušál tri100 a hneď pri aktivácii alebo následne si aktivuje aj službu V bezpečí, pričom si nadviaže na svoj paušál obidve SIM karty Tesco mobile na dobíjanie kreditu, ktoré jej deti používajú. Súčasne si určí, v akej výške chce automaticky zo svojej faktúry dobíjať kredit – napr. jednému dieťaťu chce mesačne automaticky dobíjať kredit 5 € a druhému vo výške 8 €.

Obom deťom bude následne po aktivácii služby V bezpečí automaticky dobitý kredit v určenej výške a od daného momentu môžu obe deti volať na matkino číslo zadarmo a bez obmedzení celý mesiac. A to bez ohľadu na to, či ešte majú kredit alebo nie. Po skončení fakturačného obdobia príde matke faktúra, na ktorej bude okrem iného vyúčtovaný aj dobitý kredit – teda 1x 5 € a 1x 8 €.

 

 

Tento proces sa zopakuje o mesiac, keď bude deťom opäť automaticky dobitý kredit a deti tým získajú aj istotu v podobe neobmedzených bezplatných volaní na matkino číslo.

 

So službou V bezpečí sa môžete postarať o všetkých, na ktorých vám záleží

 

Služba V bezpečí je výbornou alternatívou nielen pre rodičov a ich deti, ale aj pre množstvo iných kombinácií v rámci rodinných či partnerských vzťahov. Napríklad pracujúci partner môže na svoj paušál nadviazať kartu partnerky, ktorá je ešte študentka a nechce sa zatiaľ paušálom viazať alebo je na materskej dovolenke s obmedzeným zdrojom príjmov. Rovnako dospelé deti môžu na svoj paušál nadviazať rodičov alebo starých rodičov na dôchodku, ktorým chcú zabezpečiť komfort a ušetrenie starostí s dobíjaním kreditu. Súčasne obe strany získajú istotu, že v prípade núdze sa bezpečne dovolajú, bez ohľadu na výšku kreditu.

 

Neprehliadnite: