Tlačový servis / 15. 05. 2012, 00:00
Najväčší záujem bolo o LED a 3D TV
Slováci chcú pozerať hokejové majstrovstvá sveta na nových a modernejších televízoroch. Predaj TV cez internetové obchody totiž vzrástol v apríli a začiatkom mája oproti marcu o 10 %.
Vyplýva to zo štatistík nezávislého portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva takmer 4.000 slovenských e-shopov, ich tovary a ceny.
„Najpredávanejšími televízormi boli v apríli na internete LED s 39-% podielom na celkovom predaji, za ktorými nasledovali 3D TV s 33 %, LCD so 16 % a plazmové televízory s 12 %,“ hovorí projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
V kategóriách LED a LCD televízorov dominovali 32-palcové a v kategóriách 3D a plazmy 42-palcové obrazovky.
Slovákov pred šampionátom potešili aj medziročne nižšie ceny televízorov, ktoré pri LED dosiahli až 25 %, pri LCD 24 %, pri 3D zhruba 20 % a pri plazmových 15 %.
Aké televízory nakupovali Slováci v e-shopoch pred hokejovými majstrovstvami?
Typ |
Podiel |
Priemerná cena |
Medziročný pokles ceny |
LED |
39 % |
474 |
|
3D |
33 % |
986 |
|
LCD |
16 % |
291 |
|
PLAZMA |
12 % |
554 |
|
Zdroj: www.heureka.sk
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk