Predaj TV vzrástol pred majstrovstvami o 10 %

Tlačový servis  /  15. 05. 2012, 00:00

Najväčší záujem bolo o LED a 3D TV

 

Slováci chcú pozerať hokejové majstrovstvá sveta na nových a modernejších televízoroch. Predaj TV cez internetové obchody totiž vzrástol v apríli a začiatkom mája oproti marcu o 10 %.

 

Vyplýva to zo štatistík nezávislého portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva takmer 4.000 slovenských e-shopov, ich tovary a ceny.

 

Najpredávanejšími televízormi boli v apríli na internete LED s 39-% podielom na celkovom predaji, za ktorými nasledovali 3D TV s 33 %, LCD so 16 % a plazmové televízory s 12 %,“ hovorí projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.

 

V kategóriách LED a LCD televízorov dominovali 32-palcové a v kategóriách 3D a plazmy 42-palcové obrazovky.

 

Slovákov pred šampionátom potešili aj medziročne nižšie ceny televízorov, ktoré pri LED dosiahli až 25 %, pri LCD 24 %, pri 3D zhruba 20 % a pri plazmových 15 %.

 

 

Aké televízory nakupovali Slováci v e-shopoch pred hokejovými majstrovstvami?

Typ

Podiel

Priemerná cena

Medziročný pokles ceny

LED

39 %

474

  • 25 %

3D

33 %

986

  • 20 %

LCD

16 %

291

  • 24 %

PLAZMA

12 %

554

  • 15 %

Zdroj: www.heureka.sk

 

 

Neprehliadnite: