Tlačový servis / 07. 05. 2012, 00:00
Ktokoľvek, kto si v máji kúpi nový alebo predĺži existujúci prístup do Piana, môže druhý prístup venovať komukoľvek zadarmo
Rok po spustení ostrej prevádzky Piana prináša spoločnosť Piano Media akciu 1+1 zadarmo. Za zakúpenie alebo predĺženie predplatného Piana, má používateľ možnosť podarovať druhý prístup niekomu ďalšiemu. Množstvo predplatiteľov, ktorí si minulý rok v máji zaplatili ročné predplatné, majú tak teraz možnosť si predplatné predĺžiť a niekomu zo svojej rodiny, alebo známemu venovať ďalší prístup úplne zadarmo.
Piano Media k tejto akcii spustilo reklamnú kampaň, ktorá akciu promuje. Kampaň pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy. “Kreatívny koncept vychádza priamo z promo ponuky. Možnosť darovať predplatné Piana zadarmo provokuje k otázke, kto by si takýto darček zaslúžil. Séria vizuálov a banerov dáva odpoveď. Piano treba darovať každému, kto kvôli nedostatku informácií vníma svet okolo seba pokrivene. Takto koncipovaná správa komunikuje nielen promo ponuku, ale podporuje zároveň imidžové atribúty značky Piano a etabluje ju ako značku pre ľudí, ktorí chcú čítať viac, aby lepšie rozumeli svetu, v ktorom žijú,” povedal o kampani Braňo Bezák, creative team director z Istropolitana Ogilvy.
Po zrealizovaní platby dostane predplatiteľ emailom informáciu a následne môže na zaslanej linke zadať e-mail človeka, ktorému chce Piano darovať. Obdarovaný človek dostane taktiež e-mailom informáciu o tom, že mu bol poskytnutý prístup do Piana a môže ho začať používať. Darované predplatné do Piana má pritom rovnakú časovú dĺžku, ako prvé zakúpené predplatné. Znamená to, že ak si niekto kúpi ročné predplatné, niekomu ďalšiemu daruje taktiež ročné predplatné. Akcia platí počas celého mesiaca máj.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk