LG uvádza do Európy produkty, ktoré umožňujú kúriť, vetrať aj klimatizovať

Tlačový servis  /  29. 03. 2012, 00:00

BRATISLAVA, 29. 3. 2012 - Spoločnosť LG Electronics (LG), ktorá je svetovým lídrom a technologickým inovátorom v klimatizáciách, predstavila na najprestížnejším európskom veľtrhu klimatizačnej techniky Mostra Convengo Expocomfort 2012 rad priemyselných klimatizáciou a energetických riešení.

Hlavným lákadlom boli najnovšie klimatizácie, vrátane modelu Multi V III Heat Pump VRF vyznačujúceho sa vysokou energetickou účinnosťou. V rámci veľtrhu bol tiež predstavený nový Hydro Kit, vyvinutý špeciálne pre potreby európskych zákazníkov.


Klimatizácia rady Multi V III dosahujú vykurovacieho faktoru 4,58 a vysokého výkonu každej jednotky umožňujúceho viesť klimatizovaný vzduch až do vzdialenosti 1 000 m. Do tohto radu patrí aj model Multi V III Heat Recovery System umožňujúci niektoré zóny vykurovať a v iných súbežne chladiť. Kvalitu modelu Multi V III Heat Recovery System potvrdzuje aj fakt, že bol vybraný na účasť vo "Verso La Classe A 2012", ktorý združuje niekoľko najzaujímavejších exponátov. Tie si následne môžu návštevníci prezrieť na najprestížnejším mieste hneď pri vstupe do areálu výstaviska.


"LG uprednostňuje kvalitu svojich produktov pred všetkými ďalšími parametrami. Na veľtrhu vystavované klimatizačné zariadenia a energetické riešenia tejto požiadavke zodpovedajú, a tak sme presvedčení, že naše nové riešenia splnia všetky požiadavky európskych zákazníkov," hovorí Martin Malý, tlačový hovorca spoločnosti LG Electronics CZ.


Premiérovo bol predstavený model Hydro Kit, zariadenie kombinujúce ohrev vody a podlahové vykurovanie. Vďaka spomínanej kombinácii je toto riešenie šetrné k životnému prostrediu - oproti bežným bojlerom ušetrí 77% energie a vyprodukuje o 51% menej emisií. Ďalšími vystavovanými modelmi boli Multi V III Heat Recovery, Therma V, H Inverter a Prestige Inverter. V expozícii LG boli ďalej k videniu univerzálne systémy pre správu budov.
Od predstavených zariadení si LG AE sľubuje zvýšenie obratu v Európe a dosiahnutie celosvetového obratu 10 miliárd dolárov v roku 2015.

Neprehliadnite: