Na internete vlani nakupovali najmä muži, tvorili až 53 %

Tlačový servis  /  01. 03. 2012, 00:00

Muži si dopriali najmä elektroniku, ženy oblečenie a knihy

Bratislava 1. marca 2012 – Nakupovanie na internete „chytilo“ vlani na Slovensku viac mužov ako žien. Spomedzi všetkých nakupujúcich tvorili muži zhruba 53 %, podiel žien predstavoval 47 %.

Vyplýva to z prieskumu portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva internetové obchody, ich tovary a ceny. Online prieskum prebehol na vzorke 2.000 respondentov.

„Výraznejší podiel mužov v internetových obchodoch sa odzrkadlil aj na zvýšenom záujme o elektroniku, najmä o fotoaparáty, televízory či počítače,“ hovorí projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth a dodáva, že ženy vlani najčastejšie nakupovali knihy, oblečenie a kozmetiku.

Ako ďalej vyplýva z prieskumu, pre mužov sú hlavným dôvodom nákupu na internete nižšie ceny, pre ženy najmä úspora času.

Neprehliadnite: