Tlačový servis / 01. 03. 2012, 00:00
Muži si dopriali najmä elektroniku, ženy oblečenie a knihy
Bratislava 1. marca 2012 – Nakupovanie na internete „chytilo“ vlani na Slovensku viac mužov ako žien. Spomedzi všetkých nakupujúcich tvorili muži zhruba 53 %, podiel žien predstavoval 47 %.
Vyplýva to z prieskumu portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva internetové obchody, ich tovary a ceny. Online prieskum prebehol na vzorke 2.000 respondentov.
„Výraznejší podiel mužov v internetových obchodoch sa odzrkadlil aj na zvýšenom záujme o elektroniku, najmä o fotoaparáty, televízory či počítače,“ hovorí projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth a dodáva, že ženy vlani najčastejšie nakupovali knihy, oblečenie a kozmetiku.
Ako ďalej vyplýva z prieskumu, pre mužov sú hlavným dôvodom nákupu na internete nižšie ceny, pre ženy najmä úspora času.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk