Tlačový servis / 22. 02. 2012, 00:00
Bratislava, 22. februára 2012 – Dlhoročný partner UEFA Champions League, značka Heineken, prináša futbalovým priaznivcom od tejto sezóny absolútnu novinku – globálnu dual-screen aplikáciu Star Player, ktorá umožňuje fanúšikom interaktívne sa zapojiť do hry v reálnom hracom čase zápasov UEFA Champions League.
Pri sledovaní zápasu na televíznej obrazovke tak fanúšik môže v kľúčových momentoch predvídať ďalší vývoj zápasu na svojom mobile či na internete a overiť tak svoje futbalové inštinkty. S aplikáciou Star Player tak Heineken prináša okrem legendárnych futbalových momentov a prémiového piva aj možnosť neopakovateľného zážitku zo sledovania zápasu. Inovatívna aplikácia získala aj prestížne medzinárodné ocenenie Zlatý Lev na festivale kreativity v Cannes v kategórii mobilné technológie.
Novú hru si môžu futbaloví fanúšikovia zahrať v reálnom čase, teda priamo počas sledovania zápasov UEFA Champions League. Na to, aby mohol hráč Heineken Star Playeru skórovať, musí byť schopný predvídať a vedieť urobiť rýchle rozhodnutie v krátkom čase – niekedy doslova za pár sekúnd a tipovať tak vývoj jednotlivých herných situácií, napr. ako dopadne rohový či priamy kop alebo kde skončí lopta po pokutovom kope. Hráči si môžu vytvárať vlastné ligy a súperiť so svojimi priateľmi, alebo zverejniť svoje skóre v globálnom rebríčku a porovnať sa so zvyškom sveta.
„Používanie aplikácie Heineken Star Player je veľmi jednoduché a intuitívne. Stačí si stiahnuť aplikáciu alebo hrať cez heineken.sk, vybrať si jeden z aktuálnych zápasov a potom už len hrať. Na rozdiel od iných aplikácií je Heineken Star Player skutočne živá hra, ktorú hráte súčasne s priebehom zápasu. Hráči musia v reálnom a veľmi krátkom čase urobiť rozhodnutie a úkázať svoje inštinkty, rovnako ako samotní futbalisti na ihrisku. Počas zápasu si tak môžu futbaloví fanúšikovia vychutnať atmosféru prémiového futbalového zápasu a piva Heineken a pritom sa legendárne zabaviť. Heineken Star Player jednoducho zmení váš doterajší pohľad na sledovanie futbalu,“ hovorí Michal Sivko, brand manager značky Heineken.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk