Tlačový servis / 11. 01. 2011, 00:00
Internetový portál AutoMoto.sk v decembri obhájil pozíciu najčítanejšieho média s automobilovou tematikou na Slovensku. Navyše zaznamenal významný rast v čase, keď takmer všetci hlavní hráči klesali v návštevnosti.
Podľa odhadov auditu webov AIMmonitor za mesiac december AutoMoto.sk čítalo vyše 191 tisíc jedinečných čitateľov, čo je o viac ako 68 tisíc viac ako jeho najbližšieho konkurenta.
|
RU september |
RU október |
RU november |
RUest december |
AutoMoto.sk |
155 393 |
167 902 |
180 992 |
191 672 |
Auto.Sme.sk |
168 323 |
155 015 |
152 181 |
123 643 |
Automix.sk |
103 900 |
121 836 |
111 464 |
120 025 |
Auto.Pravda.sk |
123 443 |
149 420 |
127 419 |
108 266 |
Autoviny.sk |
86 697 |
87 193 |
84 008 |
82 337 |
RUest december (Zdroj: AIMmonitor):
„Za úspechom AutoMoto.sk stojí najmä pohotové spravodajstvo, tematické články a objektívne redakčné testy. Naším cieľom je pozíciu lídra na Slovensku obhájiť aj v januári a naďalej byť pre slovenských čitateľov tým miestom, kde nájdu všetky potrebné informácie o automobiloch a doprave," uviedol šéfredaktor technologických magazínov Filip Hanker.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk