Matúš Serdula / 08. 09. 2003, 00:00
Reklamnú kampaň z dielne Juraj Vaculík Creative Studio si v posledných dňoch všimol takmer každý Slovák. Nekonečným opakovaním sloganu „Myslite aegonomicky“ sa autorom podarilo vyvolať v ľuďoch zvedavosť. Slováci prehľadávali slovníky cudzích slov avšak slovo aegonomicky sa v žiadnom slovníku nenachádzalo. Toto slovo totiž doteraz neexistovalo.
Oslovenie takmer celej populácie autori dosiahli zapojením veľkého počtu reklamných kanálov. Reklama sa objavila v televízii, tlači, rádiu, cityboardoch a aj na internete. Nevyhol sa jej asi nikto. Reklama na internete bola špecifická tým, že neobsahovala odkaz na žiadnu stránku. Užívatelia márne klikali na reklamné bannery. Po kliknutí sa nič nedialo.
8. septembra sa konečne dozvedáme odpoveď. Zadávateľom reklamy je finančná spoločnosť Aegon – www.aegon.sk.
Kampaň zároveň vstupuje do ďalšej fázy a vysvetľuje, ako sa myslí aegonomicky.
Podobnú kampaň pri svojom uvedení na trh zvolila aj spoločnosť Across, ktorá taktiež pôsobí vo finančnom sektore – www.across.sk.
Spoločnosti z finančného sektora inzerujú na slovenskom internete pomerne často. Skúsenosti s internetovou reklamou má väčšina slovenských bánk. V súčasnosti prebieha aj reklamná kampaň Slovenskej sporiteľne (www.slsp.sk) na produkt Spotrebný úver a kampaň Prvej stavebnej sporiteľne (www.pss.sk). Medzi zapojenými servermi sú: Zoznam.sk, SME.sk.
Menšia reklamná kampaň propaguje akciu Marketing Research 2003 (www.mr2003.sk). Medzi zapojenými servermi sú: SME.sk, eTrend.sk.
Copyright © 2002 - 2013 inet.sk, s. r. o. | Všetky práva vyhradené | Neprešlo jazykovou úpravou | ISSN 1336-1899
Využívame kvalitný webhosting za rozumnú cenu od Inet.sk