Výsledky 2. ročníka slovenskej súťaže SlovakPrix MultiMedia 2003

Tlačový servis  /  08. 09. 2003, 00:00

Vyvrcholením medzinárodného workshopu Scouting Workshop Usability in Multimedia, ktorý sa konal v dňoch 3. - 5. septembra v Bratislave, bolo vyhlásenie výsledkov 2. ročníka slovenskej súťaže SlovakPrix MultiMedia 2003. Výsledky boli nasledujúce :

Celkový víťaz súťaže SlovakPrix MultiMedia 2003
Štúdio 727
Názov produktu: Timehunt

Prvé miesto v kategórii: Vedomosti, objavovanie a kultúrne dedičstvo
Štefan Karolčík
Názov produktu: Zábavne i záhadne o Slovensku, o Zemi

Prvé miesto v kategórii: E-learning
iCube Studio s. r. o.
Názov produktu: iCube Learning Content Creation System

Prvé miesto v kategórii: Interaktívne fikcie, rozprávanie príbehov
Štúdio 727
Názov produktu: Timehunt

Prvé miesto v kategórii: Elektronický obchod a podpora malého a stredného podnikania
Profesia, spol. s r. o.
Názov produktu: Interaktívna burza práce

Prvé miesto v kategórii: Občania, demokracia a e-government
Úrad vlády SR
Názov produktu: Občan.sk - verejný informačný portál

Prvé miesto v kategórii: Špeciálna sútaž pre študentov
Pavel Surovi
Názov produktu: PAVE5 creative factory

Prvé miesto v kategórii: Iná kategória
Adva s. r. o.
Názov produktu: Virtuálne prehliadky

Cena poroty SlovakPrix MultiMedia 2003
Computer Press, s. r. o.
Názov produktu: Internetový obchod Dunaj

Cena poroty SlovakPrix MultiMedia 2003
ÚVTIP Nitra
Názov produktu: Odrody a ochrana poľnohospodárskych plodín

Cena poroty SlovakPrix MultiMedia 2003
KREATIV
Názov produktu: Odhalené tajomstvá č. 1: MiG-29, tak ako ste ho ešte nikdy nevideli

Cena Prezidenta združenia SlovakPrix MultiMedia 2003
IT planet s. r. o.
Názov produktu: eTarget


Porota brala pri hodnotení najmä súhru originality nápadov, funkcionalitu ako aj grafickú stránku súťažných projektov. Kvalita súťažných prác sa oproti predchádzajúcemu roku výrazne zlepšila. Rovnako sa aj zvýšil počet prihlásených súťažiacich, čo svedčí o väčšej popularite a prestíže súťaže.


O projekte SlovakPrix MultiMedia


SlovakPrix MultiMedia predstavuje prvú slovenskú súťaž o najlepšie multimediálne produkty na Slovensku. Vychádza z myšlienok a koncepcie vrcholovej európskej súťaže EuroPrix MultiMediaArt, ktorá sa zrodila za intenzívnej podpory Európskej komisie v roku 1998. Organizovaním súťaže SlovakPrix sa kladie za cieľ vytvorenie platformy pre slovenských tvorcov a prevádzkovateľov multimédií umožňujúcu vzájomnú konfrontáciu tvorby, výmenu skúseností i vstup do širšieho európskeho povedomia. Súťaží sa v rôznych kategóriách, súťaž sa riadi pravidlami, vyhlasuje sa každý rok a prihlásené tituly hodnotí porota zložená z odborníkov v oblasti multimédií. Mimoriadny dôraz sa kladie na obsahovú stránku jednotlivých produktov a ich prínos pre používateľa. Hlavnými kritériami sú pridaná hodnota multimediálneho spracovania obsahu v porovnaní s klasickými formami, oslovenie cieľovej skupiny používateľov podľa kategórií súťaže, funkcionalita, inovatívne, konzistentné a zrozumiteľné používateľské rozhranie a navigácia, nápaditosť, estetické a atraktívne spracovanie.

Neprehliadnite: