Microsoft a Nissan nadviazali strategické partnerstvo

Tlačový servis  /  15. 12. 2011, 00:00

Spoločnosti Microsoft Corp. a Nissan Motor Co. Ltd. oznámili uzavretie strategického partnerstva za účelom spolupráce na vývoji novej generácie systému správy pre dílerov, ktorý bude založený na aplikácii Microsoft Dynamics CRM.

 

Výkonný základ aplikácie Microsoft Dynamics CRM a skúsenosti automobilky Nissan v odvetví automobilového priemyslu umožnia prepojiť systémy pre riadenie vzťahov medzi dílermi a zákazníkmi s nástrojmi pre sociálnu spoluprácu do jediného komplexného riešenia, ktoré pomôže automobilke Nissan budovať pevné vzťahy so zákazníkmi, podporiť predaj dílerov a zvýšiť podiel na globálnom trhu. Riešenie bude využívať platformu Windows Azure, ktorá prinesie výhody v podobe úspor z rozsahu a flexibility technológií cloud computingu spoločnosti Microsoft.

 

„Pre úspech každej firmy je potrebná lojalita zákazníkov a schopnosť ich udržania. Aplikácia Microsoft Dynamics CRM pomáha firmám lepšie poznať svojich zákazníkov a partnerov, čo prispieva k utužovaniu vzťahov s nimi,“ uviedol Kirill Tatarinov, prezident skupiny Microsoft Business Solutions. „Tešíme sa, že vďaka spolupráci s automobilkou Nissan vznikne riešenie, ktoré ju efektívne prepojí s jej zákazníkmi, prinesie úspech v dnešnom náročnom obchodnom prostredí a súčasne pomôže organizáciám, ako je Nissan, plniť špecifické potreby odvetvia automobilového priemyslu.“

 

„Nissan na automobilový trh uvádza tie najinovatívnejšie vozidlá a rovnaká kombinácia inovácií a vášne sa môže premietnuť aj do spokojnosti zákazníkov a partnerov,“ uviedol Andy Palmer, výkonný viceprezident automobilky Nissan. „Sme radi, že na vývoji novej generácie systému správy pre dílerov môžeme spolupracovať práve so spoločnosťou Microsoft. Nissan potrebuje riešenie, ktoré pomôže splniť naše obchodné potreby, predovšetkým lepšie poznať našich zákazníkov a dílerov. Vstup do novej fázy rastu v rámci strednodobého obchodného plánu Nissan Power 88 potom bude spojený s vyššími objemami predajov a posilňovaním značky.

 

Nový systém správy pre dílerov bude zavedený najskôr v japonskej sieti dílerov Nissan a v ďalších strategických regiónoch na celom svete. Systém bude možné flexibilne prispôsobiť potrebám danej krajiny, regiónu či výrobcu a v budúcnosti bude posúdená aj možnosť širšieho nasadenia. Nissan tiež hodlá preskúmať možnosť spolupráce aplikácie Microsoft Dynamics CRM so systémom Windows Azure ako platformy pre implementáciu aplikácií v globálnej sieti spoločnosti a štandardizáciu informačnej architektúry v prostredí cloud computingu.

Neprehliadnite: