Novinka od ST - telefónny účet aj cez internet

Tlačový servis  /  10. 09. 2003, 00:00

Doplnková služba Účet za telekomunikačné služby cez internet (eBill) bude elektronickou formou papierovej verzie účtu za telekomunikačné služby. K dispozícii bude vo formátoch - pdf, len k nahliadnutiu na účet užívateľa - xml, umožní transformáciu dát do rôznych účtovných systémov - napr. SAP - ako aj do formátu Excel a html

Účet za telekomunikačné služby cez internet (eBill)

Zriadenie produktu bude bezplatné, pričom využívanie služby bude spoplatnené mesačne - za každý účet poplatok 200,- Sk bez DPH. Zákazníkom, ktorí využívajú voliteľné volacie programy Business Partner a Voice VPN bude táto služba poskytnutá bezplatne. Služba bude zriaďovaná pre všetkých užívateľov, právnické aj fyzické osoby na základe ich objednávky.

V prípade, ak zákazník využíva aj službu Výpis odchádzajúcich volaní cez internet, k účtu bude môcť pristupovať s už používaným loginom pre uvedenú službu alebo iným, novým loginom podľa priania zákazníka. Zákazníkovi bude aj naďalej doručovaná papierová forma účtu.

Účet za telekomunikačné služby cez internet ušetrí zákazníkovi čas a umožní údaje jednoducho spracovať v požadovanom formáte.

Cez internet budete môcť aj kontrolovať spotrebu

Novou funkciou doplnkovej služby Výpis odchádzajúcich volaní cez internet bude služba Kontrola spotreby. Táto funkcia služby umožní zákazníkovi priebežne kontrolovať počet a druh odchádzajúcich volaní z jeho telefónnej linky, alebo prístupu ISDN počas aktuálneho fakturačného obdobia. Súčasťou služby budú údaje o automaticky uskutočnených odchádzajúcich volaniach užívateľa (druh volaní, počet volaní rozdelených podľa druhov volaní a k nim zodpovedajúci pretelefonovaný čas). Cena služby Výpis odchádzajúcich volaní cez internet sa nemení.

Zákazníci si nové doplnkové služby môžu objednať prostredníctvom predajných miest Slovenských telekomunikácií, a.s., Call centier (bezplatné číslo 0800/123456) a na www.telecom.sk.

Neprehliadnite: